Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag måste ta och köpa mig en ny jag med!Passade på att ladda min Nighthawk i det fina vädret idag. Slås varje gång jag tittar på den hur läcker och hur bra kvalité det är för pengarna!
Ja, jag måste ta och köpa mig en ny jag med!
Vill ha! Men har nog inte råd :-(Letade fram denna fining ur lådorna.
A660-H27228 en "The Citizen" som inte skryter om det.
Kör en "heads up" här i tråden då den antagligen kommer ut till försäljning inom kort..
Gillar den integrerade länken på den modellen!Letade fram denna fining ur lådorna.
Kör en "heads up" här i tråden då den antagligen kommer ut till försäljning inom kort..
Håller med, den grym. Finurligt uppbyggd är den också, tog ett tag att klura ut vid förkortning. Köp den så får du seGillar den integrerade länken på den modellen!
Vad kostar eb sån?Håller med, den grym. Finurligt uppbyggd är den också, tog ett tag att klura ut vid förkortning. Köp den så får du se
En sån höll jag på att köpa från Japan i helgen. Nån annan hann före vilket var lite trist.Letade fram denna fining ur lådorna.
Löjligt mkt klocka för pengarna. Konstig vinkel då klockan ser väldigt stor ut men bättre i verkligheten. Sen att den är inköpt hos Ur&Penn gör lite ont i själen
Skriv in Gratislandet som rabattkod så har du 10% extra rabatt2998:- just nu på U&P. Sitter och pillar lite på sedelklämman...
Den har snyggare "hål" för lysmaskarna i visarna än chronomastern tycker jag!Letade fram denna fining ur lådorna.
Håller med om den detaljen. Men tycker nog visarna på CTQ57-0953 snäppet vassare over all ändå.Den har snyggare "hål" för lysmaskarna i visarna än chronomastern tycker jag!
Tusan vad fin.Vill ha! Men har nog inte råd :-(
Löjligt mkt klocka för pengarna. Konstig vinkel då klockan ser väldigt stor ut men bättre i verkligheten. Sen att den är inköpt hos Ur&Penn gör lite ont i själen
Precis som med Seiko finns det Indien-kopior av Citizen. Huruvida din är kosher har jag ingen aning om. Bästa sättet att får veta är att öppna och kolla urverket.Ropade in en rolig glittrig sak på tradera. Är det en äkta citizen? Finns det ens kopior på citizen?
Precis som med Seiko finns det Indien-kopior av Citizen. Huruvida din är kosher har jag ingen aning om. Bästa sättet att får veta är att öppna och kolla urverket.
Haha, gött! Men jag har en sleeper på ingång. (Yesssss!!)BTW
Ber om ursäkt för att smutsat ner tråden med sånt som egentligen hör hemma under annan kategori men ni som är intresserade förtjänade 1:a tjing på denna.
Vetefan. Känns som någon tagit en Citizen och blingrolexat till den lite... Även om hjärtat är ett originalverk.Ropade in en rolig glittrig sak på tradera. Är det en äkta citizen? Finns det ens kopior på citizen?
Japp, thanks to my little girly wrists but also the close-up-wide-angle-lens-perspective-distortion business. Jag tror den ser bra ut i verkligheten.Vad stor den ser ut? DIameter? Material?
AQ1030-57EFin ☺. Vad är det för ref?
Grymt ball! Jag vill ha den där glasringen till min med GMT, men de verkar inte lagerföra reservdelar till den där linjen längre.