Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool lume på den! Tack själv för smidig affär!
Nu Orcar (hehe) jag inte vara vaken länge till. Ska bara slänga in en bild på dagens fångst.
Tack @Anthraxabuz för smidig affär!
Satan i perkelä! Det där var en riktig godbit!Nya inköp
Hoppla!Nya inköp
Den där är så bra. Den "kantiga" boetten är så najs.Borde nog sälja den här.
Kommer förmodligen inte bära annan klocka så länge jag har den.
Älskar den!
Japp. De har verkligen lyckats få den både indutriell och "fin".Den där är så bra. Den "kantiga" boetten är så najs.
Hoppla!
Har den där nån speciell historia med tanke på tavlan och symbolen?
Grattis!! Gillar tavlan skarpt.Nya inköp
Limited edition, 200 st. Tror den är första ecodrive The Citizen med chronomaster på tavlan.
Grattis! Den där har man sneglat på både en och två ggr, riktigt fin!Nya inköp
Bättre bild på Blu-Shark bandet, som sagt mycket nöjd med känslan
You can see the eagles most of the time, but I still find them subtle enough and not distracting. When you get that kind of sunburst effect on the dial, they're more visible on the bright sections than the dark - the photo is a pretty good representation.Grattis! Den där har man sneglat på både en och två ggr, riktigt fin!
Syns örnarna tydligt hela tiden eller är de tydliga bara i vinklar?
I think the newer movements are a little sexier, but like you say, it doesn't matter as it's hidden. Maybe one day I'll be brave enough to take the back off mine.För de som är intresserade av innandömet så är A660 precis så sexigt som ett dolt kvalitetsquartz-verk behöver vara
Jo, de verkar ha ansträngt sig lite på senaste verket. Finns ju iofs ingen direkt anledning att öppna den dock, tar nog ett tag innan eco-drive kräver något ingrepp.I think the newer movements are a little sexier, but like you say, it doesn't matter as it's hidden. Maybe one day I'll be brave enough to take the back off mine.
A660:
A010:
Bytte till läder, blev ju tjusigt.
Öde bestämt.. Får stanna ett tag till. Den repiga jäkeln växer i mina ögonSitter på den här lilla repiga jäkeln vars öde inte är bestämt ännu..
Det måste nog bli en Chronomaster någon gång. Hade den varit 39-40 hade det varit klockrent!För de som är intresserade av innandömet så är A660 precis så sexigt som ett dolt kvalitetsquartz-verk behöver vara [ATTACH=full skrev:515320[/ATTACH]
Gillar't!
Mer rätt än du anar. Blev inspirerad av @martinib 's nyköp med kontrastsöm i bandet. Den enda med "pissgul" tråd som fanns i lådan var på detta ljusa, släta som fö också sjunger riktigt bra med tavlan.Tjusigt, men inte rätt.
Denna Chronomaster åter i tjänst efter att ha blivit bortglömd en tid pgra batteritorsk.
Baklocket satt som berget och det i kombination med att Citizen inte ville vara Jaxa-kompatibla , se bild
gjorde att det blev en del risktagande att fucka upp den ståtliga örnen med repor då endast 2 "piggar" av 3 på boettöppnaren kunde användas, något som min urmakare inte ville riskera att göra.
Med lite beslutsamhet gick det vägen för mig.
För de som är intresserade av innandömet så är A660 precis så sexigt som ett dolt kvalitetsquartz-verk behöver vara
Gillar't!