Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
okej vad är tappar då? klockan är slut alltså?
Långt i från expert på Citizen men tror att du köpt en Indienklocka a k a Mumbai watch, tyvärr, men visst kan jag ha fel, men jag Googlade lite och hittade andra Citizen med samma siffror på baksidan och då blir i a f jag ganska misstänksam, men gillar du klockan så är det ju frid o fröjd, man får hoppas det sitter ett riktigt Citizenverk i.Jag köpte den här klockan på tradera idag. Vet att det är en renoverad automatic 21 jewels, men inget mer. Är det någon som kan berätta något mer? Är det t.ex ett 60-tals eller 70-tals-ur? Vilken modell etc etc?
Den kan ju fortfarande vara "äkta", bara det att den är renoverad i Indien. Du får öppna upp och kolla verket.@Exxet Ajdå! En såkallad Indienklocka/Mumbai watch har jag inte råkat ut för innan (iallafall inte vad jag vet)
Nja, jag köpte den mest för att jag tyckte den var snygg, men det är klart, jag hade ju helst sett att den var äkta, det ska jag inte sticka under stolen med.
Grattis!Jag köpte den här klockan på tradera idag. Vet att det är en renoverad automatic 21 jewels, men inget mer. Är det någon som kan berätta något mer? Är det t.ex ett 60-tals eller 70-tals-ur? Vilken modell etc etc?
Så länge du är nöjd själv är det ju okay, att det står "Japan Made" brukar vara en give away också, jag tror att den ska se ut som den här, obs tror:@Exxet Ajdå! En såkallad Indienklocka/Mumbai watch har jag inte råkat ut för innan (iallafall inte vad jag vet)
Nja, jag köpte den mest för att jag tyckte den var snygg, men det är klart, jag hade ju helst sett att den var äkta, det ska jag inte sticka under stolen med.
Bara att hoppas att verket är okej, men bara meningen " renoverad i Indien" ger mig iskalla fötter, det finns garanterat duktiga urmakare där också.Den kan ju fortfarande vara "äkta", bara det att den är renoverad i Indien. Du får öppna upp och kolla verket.