• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

mega

Rolex
Älskar denna klocka. Haft den fem dagar pĂ„ raken pĂ„ Öland, badat och vĂ€ckarklocka.
Men gummit... herregud, det Àr styvare Àn ett SKX-gummi.
Försöker fÄ det lite rundare pÄ kvÀllarna nÀr jag ÀndÄ sover utan klocka.
Vilka Àr era bÀsta tips pÄ liknande gummi? (Jag gillar verkligen utseendet, annars hade jag bytt för lÀngesen)

c1.jpg
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Älskar denna klocka. Haft den fem dagar pĂ„ raken pĂ„ Öland, badat och vĂ€ckarklocka.
Men gummit... herregud, det Àr styvare Àn ett SKX-gummi.
Försöker fÄ det lite rundare pÄ kvÀllarna nÀr jag ÀndÄ sover utan klocka.
Vilka Àr era bÀsta tips pÄ liknande gummi? (Jag gillar verkligen utseendet, annars hade jag bytt för lÀngesen)

c1.jpg
Vill minnas att Bonetto gör band med samma utseende men med deras mjuka gummi. Har inte haft precis det. Men har haft andra Bonetto som varit vÀldigt bekvÀma. Rimligt prissatta ocksÄ.
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor

phille87

Cartier
21402319-700F-420C-9518-18E834EFF555.jpeg
DÄ har jag Àntligen blivit med en aqualand. Kan inte bli nöjdare! Vilken ikon!

Uropenn tjejens sista kommentar:
”Bara sĂ„ du vet Ă€r detta en dykarklocka, alltsĂ„ den tĂ„l vÀÀÀÀldigt mycket vatten”

Fantastiskt!!! :):)
 

Peddjy

Cartier
För nÄgra Är sedan fick jag köpa min första Aqualand av en polare som köpte den pÄ Filippinerna nÀr han var och dök pÄ -90 talet nÄgon gÄng (den med ljusa tavlan) Blev totalförÀlskad i klockan och hittade sen den hÀr produktbilden med de andra.
7DCD8E58-FC96-4AAA-B404-89DDA281ACA6.jpeg


Idag fick jag hem den fjĂ€rde till samlingen. KĂ€nns ju fan som PokĂ©mon sjukan det hĂ€r, ”Gotta catch em all”

37CBE941-4EB4-4DF6-8DD5-DDAD101D732F.jpeg



Men den jag fick hem idag fungerar inte pipet pÄ... trist!
 

joh.jonsson

Panerai
Oufh! Tung lineup! Kolla om den berömda fjÀdern till pipet Àr kvar? (avhandlas nÄgon sida bak i trÄden) borde vara nÄgot liknande i fjÀdervÀg pÄ din.

Dagens bild, spanandes pÄ havsörings yngel
20190819_162108-01.jpeg


Har förövrigt en repa strax efter kl 12... SÄÄ störande grr
 
Senast Àndrad:

Ehrnholm

Rolex
2-Faktor
Vad Ă€r det för lug 2 lug pĂ„ Aqualand enligt bilden ovan? BĂ€r man upp den med 16,5-17 handleder? Är pĂ„ jakt efter en two tone!
 
Topp