Nice, thanks! What's your Instagram handle?Thanks! I'm sure I'm following you on Insta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nice, thanks! What's your Instagram handle?Thanks! I'm sure I'm following you on Insta!
Nice, thanks! What's your Instagram handle?
Already following you!lifeaquaticwatches
Vill minnas att Bonetto gör band med samma utseende men med deras mjuka gummi. Har inte haft precis det. Men har haft andra Bonetto som varit vĂ€ldigt bekvĂ€ma. Rimligt prissatta ocksĂ„.Ălskar denna klocka. Haft den fem dagar pĂ„ raken pĂ„ Ăland, badat och vĂ€ckarklocka.
Men gummit... herregud, det Àr styvare Àn ett SKX-gummi.
Försöker fÄ det lite rundare pÄ kvÀllarna nÀr jag ÀndÄ sover utan klocka.
Vilka Àr era bÀsta tips pÄ liknande gummi? (Jag gillar verkligen utseendet, annars hade jag bytt för lÀngesen)
VÀldigt snygg kombination!Testar Borealis som kom idag. Sitter mycket bekvÀmt och Àr följsamma.
VĂ€ldigt snygg kombination!
Snyggt! Ser att du har klockan pÄ rÀtt sida. Hur funkar det med den hÀr modellen, tÀnker sÄklart pÄ djupmÀtaren som sticker ut. Inget som stör eller blir obekvÀmt?Trying not to attract attention.
Snyggt! Ser att du har klockan pÄ rÀtt sida. Hur funkar det med den hÀr modellen, tÀnker sÄklart pÄ djupmÀtaren som sticker ut. Inget som stör eller blir obekvÀmt?
Tack, och grattis till tusenMonster trippel
PS. Mitt 1000e inlÀgg tydligen
Vet inte vad den mĂ€ter men inga problem med 16,5cm handled. Gamla bilder, sorry för det!Vad Ă€r det för lug 2 lug pĂ„ Aqualand enligt bilden ovan? BĂ€r man upp den med 16,5-17 handleder? Ăr pĂ„ jakt efter en two tone!
Oufh! Tung lineup! Kolla om den berömda fjÀdern till pipet Àr kvar? (avhandlas nÄgon sida bak i trÄden) borde vara nÄgot liknande i fjÀdervÀg pÄ din.
Dagens bild, spanandes pÄ havsörings yngel
Har förövrigt en repa strax efter kl 12... SÄÄ störande grr
Vet inte vad den mÀter men inga problem med 16,5cm handled. Gamla bilder, sorry för det!
Vet inte vad den mÀter men inga problem med 16,5cm handled. Gamla bilder, sorry för det!
DÄ Àr inte denna nÄgot för digHar förövrigt en repa strax efter kl 12... SÄÄ störande grr