Liverivning!Här är din skola som rivs @McNulty![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Liverivning!Här är din skola som rivs @McNulty![]()
Every dayLiverivning!
Grillar lite rostas, TLC på armen. Be proud of me @roosterman![]()
Men ett halvdussin G-Shock är absolut minimum.Min samling är inte stor nog för 2st Pink Gert..
Jag vet. Är påväg ditMen ett halvdussin G-Shock är absolut minimum.
Fin klocka!Från tidigare idag men fortfarande på armen![]()
Sorry men är den där verkligen äkta? Krona och datumfönster sitter på höger sida på alla mina RolexFrån tidigare idag men fortfarande på armen![]()
Jag har inte tillräckligt många för att veta. Hade tänkt att köpa tuggummi men fick den här i automaten…Sorry men är den där verkligen äkta? Krona och datumfönster sitter på höger sida på alla mina Rolex
Vem är du och varför har du tagit Grillbritts bild?Jag har inte tillräckligt många för att veta. Hade tänkt att köpa tuggummi men fick den här i automaten…![]()
Ja, visst är denFin klocka!
![]()
Då är det lätt att man får en 7-up iställetJag har inte tillräckligt många för att veta. Hade tänkt att köpa tuggummi men fick den här i automaten…![]()
Done!@Vinterdykarn borde byta namn till "Grillbritt"
Vilken fantastisk idé!Ja, tack för igår. Kalastrevlig kväll på clubhouse.
Men jag har inte släppt tanken på en hobbyfestival. Ser inte @roosterman grusyta ut som att den saknar något? Som att den bara ligger och väntar på att fyllas med liv och rörelse en helg i sommar?
![]()
![]()
![]()
Men @Vinterdykarn , sorry Grill-Britt, måste lära sig att inte stå i grillen till dess...Ja, tack för igår. Kalastrevlig kväll på clubhouse.
Men jag har inte släppt tanken på en hobbyfestival. Ser inte @roosterman grusyta ut som att den saknar något? Som att den bara ligger och väntar på att fyllas med liv och rörelse en helg i sommar?
![]()
![]()
![]()
Det är ett utrymme där man kan stå mellan själva grillen och betongröret. Han har tänkt på allt den där Grillbritt.Vilken fantastisk idé!
Rooster Fest 2026
Men @Vinterdykarn , sorry Grill-Britt, måste lära sig att inte stå i grillen till dess...
Ah, så klart! Lite kämpigt för en vanlig dödlig med värmen. Men den där rutinerade, frasiga och värmeavvisande mästergrillarhuden får man inte gratisDet är ett utrymme där man kan stå mellan själva grillen och betongröret. Han har tänkt på allt den där Grillbritt.