• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Clubhouse

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Varje onsdag kl 21.00 samlas vi på Clubhouse för att prata igenom veckans klockhändelser.
club2.jpg

Fyll på med diskussionsämnen i posterna.

Gå med i klubben ( länk med inbyggda invites) https://www.joinclubhouse.com/join/veckans-klockhändelser/AhLB0nMM/Md3OEzkG
 
Senast ändrad:

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Varför måste man regga sitt mobilnr?! Är det något som kommer att vara aktivt för dom som registrerar sig, eller kommer det inte att synas alls?! @Berns
Jag är verkligen ingen expert men vad jag kan se så ser man ingen annans telefonnummer. Namn däremot syns, men det får man ju skriva in själv så det går ju att skriva in sitt användarnamn som man använder här om man vill.
 

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Varför måste man regga sitt mobilnr?! Är det något som kommer att vara aktivt för dom som registrerar sig, eller kommer det inte att synas alls?! @Berns
Jag är också försiktig med att ge ut mobilnr, men här ser jag inte att det syns någonstans. Men kan inte lova att det inte gör det ändå. Sen väljer man namn själv. Jag skrev att jag heter Aros Aros 👍🏻 Vore kul om du ville vara med 🙂
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Jag som aldrig någonsin ägt en äppellur fick sparka igång Frugis avlagda med ett akut inhandlat oreggat kontantkort.
Hon i kassan på ICA såg misstänksam ut när jag frågade om det billigast möjliga kortet.. - Jag ska bara ringa ett enda samtal med det🙄 Och jag lovar att det är inget olagligt jag ska göra😁
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
@Berns
1 topic:
- Hur har första veckan efter OWG varit? Ett maniskt klockbytande eller mer reserverad njutning av varje klocka? Någon som fortsatt med samma?

Detta är ju dock OWG-anknytet så det beror lite på vilka som kommer delta.
Föregående natts sömnbrist börjar nog spela mig ett spratt..
Innan hjärnan kopplade riktigt hann jag tänka mer än en gång att nu har @Aros flippat helt.. 😳
Hur har första veckan efter OWG varit?
-Det har ju inte ens gått ett dygn än... :banghead:

Förlåt OT, och god natt😉
 
Topp