Onsdag igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gör som jag fÄr göra med mina egna julklappar.... KööööööööööööpJag önskar en av dessa @roosterman
Kolla en bit upp, en hel nÀve DD!Vad vinner man hÀr dÄ? Om man nu vinner? Va?
Dina CitezenVad vinner man hÀr dÄ? Om man nu vinner? Va?
In och prata nuDina Citezen
Tar det en annan onsdag! Ska inta soffan nu.In och prata nu
Gör detTar det en annan onsdag! Ska inta soffan nu.
Det tycker jag absolut!Gör det
TrÀff pÄ stan snart?
Jag önskar en av dessa @roosterman
SÄ sÀger du ju alltid!!Tar det en annan onsdag! Ska inta soffan nu.
Nix, inga lÀsarbrev. Men tÀnkte att det kanske skulle vara lite julklockesnack till exempel. Det pÄgÄr ju dessutom en lagomt utflippad adventskalender som man oxÄ kan orda lite om om sÄ önskas@roosterman har du fÄtt in nÄgra "lÀsarbrev" under veckan?
Kommer att joina men blir nog lite senThe lÀnk is out
@bag @Been @burner @Allan Ballan @VinterdykarnVeckans Juliga klocksnack - Veckans klockhÀndelser
Wednesday, December 21 at 9:00pm CET with Roosterman, bag, SalvadorDali, Isac Falkenberg, Marcus Burner, Bengt Eriksson, Burnman KS, Jonas Gummo, Johan Hultgren, Mattias Paulsson, wasabi, Sthlm-Nicklas KS, Fredrik Berns. Ja jÀklar, snart Àr det jul igen. Hur ser klockplanerna ut tro? Kommer...www.clubhouse.com
@Sthlm-Nicklas