Dagens klocka och dagens mössa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggDet här var den kronografen jag avsåg
Skulle väl bli jättebra tycker jagPå tal om gravyr.
Vad tycker Ni om mitt förslag enligt nedan?
"Förnamn"(pappa) 70 år
"Förnamn"(bror) & Simon(jag)
2023-xx-xx(födelsedagsdatum)
Kör blir jättebraPå tal om gravyr.
Vad tycker Ni om mitt förslag enligt nedan?
"Förnamn"(pappa) 70 år
"Förnamn"(bror) & Simon(jag)
2023-xx-xx(födelsedagsdatum)
Ska åka utför på onsdag så får se om jag hinner hem.Onsdagens rum ordnat
Jag hoppas hinna vara med
Veckans Klocksnack - Veckans klockhändelser
Wednesday, February 8 at 9:00pm CET with Roosterman, Isac Falkenberg, Bengt Eriksson, bag, Johan Hultgren, Mattias Paulsson, Fredrik Berns. Det börjar dra ihop sig till OWGM. I kvällens snack kommer bla annat Johan H övertalas till vilken klockan han ska ställa upp med. Bland annat😀www.clubhouse.com
Vilken typ av gravyr blir det? Laser eller diamant?Då var beställningen klar.
Oj det vet jag inte faktiskt. Det ingick i priset iallafall.Vilken typ av gravyr blir det? Laser eller diamant?
Ingick det så kan vi nog åtminstone vara säkra på att det inte blir handgravyr.Oj det vet jag inte faktiskt. Det ingick i priset iallafall.
Nä det såklart. Blir säkert toppen ändå.Ingick det så kan vi nog åtminstone vara säkra på att det inte blir handgravyr.
Ok, då får vi väl se. Visa den gärna sedan.
Vad är det för fränt diorama på mittenbilden?Den här.
Vad är det för fränt diorama på mittenbilden?
Jag ska försöka.Tro det eller ej. Men nu är det onsdag igen Här är kvällens länk
Clubhouse - Here you are
Clubhouse is a new type of social network based on voice—where people around the world come together to talk, listen and learn from each other in real-time.www.clubhouse.com
@Berns hängde ju på förra veckan, har vi någon av båtsmännen @Staafen eller @Back med ikväll tro?
Alfred måste stryka och vika Mr Waynes vita undies ikvällTro det eller ej. Men nu är det onsdag igen Här är kvällens länk
Clubhouse - Here you are
Clubhouse is a new type of social network based on voice—where people around the world come together to talk, listen and learn from each other in real-time.www.clubhouse.com
@Berns hängde ju på förra veckan, har vi någon av båtsmännen @Staafen eller @Back med ikväll tro?
Jag som trodde det var commando som gäller i år.Alfred måste stryka och vika Mr Waynes vita undies ikväll
Man kan prata och stryka samtidigtAlfred måste stryka och vika Mr Waynes vita undies ikväll
Inte om Mrs Wayne står och hotar med brödkaveln bredvid... Eller??? @Back ?Man kan prata och stryka samtidigt