Veckans (ish) inkomna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...Som sagt, de behöver mer handpåläggning än bara nya batterier.Funkar dom efter ett batteribyte? Gärna isf.
Det går på ipadHar kvar en första generationens ipad i nån låda, tvivlar på att den går igång längre
Sjukt fräck tavlaDagens, i kvällsljus.
Jag kände ett akut och kraftigt behov av dennaPeggy
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Vänta nu, blev det en platinaswatch?!Kvällens, i dagsljus
Den är riktigt läcker. kolla in i G-shocktråden så finns det "riktiga" bilder på denJag kände ett akut och kraftigt behov av denna
Jo, men det råkade ju bli så. Tyvärr fastnade jag i jobb, kvartalsslut som det är så jag lyckades inte komma loss och in i rummet ikväll tyvärr.Vänta nu, blev det en platinaswatch?!
Riktigt iskall swatch, sjukt braJo, men det råkade ju bli så. Tyvärr fastnade jag i jobb, kvartalsslut som det är så jag lyckades inte komma loss och in i rummet ikväll tyvärr.