Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser inget rum?Nu äre nära
![]()
Hur kommer man in, står att jag är på listan baraDå är det inte bara jag då
kolla efter Veckans klockhändelser på ClubhouseHur kommer man in, står att jag är på listan bara
@SWC vad kan vi om den här?Boxen i fråga från AD
![]()
Du hör oss misstänker jag, men måste acceptera när du blir uppbjuden i snackrummetHur kommer man in, står att jag är på listan bara
@SWC vad kan vi om den här?
Tack för svar. Tror att Dubai AD som jag köpte av sa att den var för rainbow daytonas. Det blev nästan 30k med avgifter men jag älskar att den är för 2 slots. För den verkar extremt ovanlig?Vissa off-cataloge klockor kommer i liknande denna.
Har dock aldrig sett med två slots.
Tack för svar. Tror att Dubai AD som jag köpte av sa att den var för rainbow daytonas. Det blev nästan 30k med avgifter men jag älskar att den är för 2 slots. För den verkar extremt ovanlig?
Okej. Så tex om man plockar ut 2 feta pjäser från AD så skickar dem med denna.Tror mer att det är en exklusivare give-away.
Jag har två stycken boxar som ser ut som äldre M fast med två slots.
Rainbow kommer inte i dessa.
Okej. Så tex om man plockar ut 2 feta pjäser från AD så skickar dem med denna.
Låter rimligt. Giveaway till bra kunder med andra ord.![]()
Yes! Kul att du köpte en!Har haft internetstrul till och från hela kvällen så inget för mig heller idag tyvärr.
@Sthlm-Nicklas : har du kvar din DeSanders Black Pearl? Fick hem mitt ex igår.
Definitivt! Och kanske viktigast av allt så är den wife approvedYes! Kul att du köpte en!
Mycket klocka för pengarna faktiskt.
![]()