• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Coach referenstråd

Köpte två Orient star av coach. Allt gick smidigt! Snabba svar, välpaketerat och mycket fina klockor!
GG!

Köpte en Hamilton Khaki av herr Coach. Affären inleddes under helgen och på tisdagen kunde jag hämta ut klockan ur ett mästerligt inslaget paket.
En goodguy helt enkelt!

//Gustav

Sålde en Traska Summiteer till Coach. Snabb och tydlig kommunikation från honom vilket ledde till en väldigt smidig affär.
Kan rekommendera coach till 100%!

Gjorde precis en mycket trevlig affär med Coach där jag köpte en Tudor BB36. Affären var en utav de smidigaste och bästa affärerna jag gjort, paketet skickades måndag och var framme redan dagen därpå!

- Fantastiskt trevlig och tydlig kommunikation under hela processen
- Grym paketering (märks att han skickat klockor förr ;))
- Schysst prissättning och smidigt med betalning

100% goodguy och jag skulle absolut göra fler affärer i framtiden!
//Dino

Sålde en klocka F2f till @Coach lika trevligt som vanligt. Gott tugg och smidig deal.
Blir säkert fler affärer framöver :);)
200%Goodguy i min bok

Bought a Sinn 356 from Coach and the deal was smooth as silk all the way through. Very clear communication and the watch was shipped immediately after the money arrived. The watch was packaged veeeery well and yeah everything was as it was supposed to be. I definitely recommend Coach as seller!

Köpte en Traska av coach, kanon fin och kanon smidig att göra affär med. Kan bara rekommendera och hoppas på framtida affärer med honom.

Sålt en Sjöö Sandström till @Coach. Pengarna på kontot innan klockan skickades. Trevlig att ha att göra med och smidig affär. 100% GoodGuy i min bok :)

Köpte en Sjöö Sandström av Coach. Betalade med swish innan klockan skickades via post. Klockan var proffsigt inslagen och kom i ett fantastiskt bra skick. Väldigt trevlig att ha att göra med och smidig affär. Rekommenderas!

Köpt en klocka av @Coach och det var en rakt igenom trevlig upplevelse. Bra kommunikation, snabb på att svara, föredömligt paketerat! Lämnar inget att önska! 100% GG!

Tillbaka
Topp