• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Compiss

jakobs

Breitling
Jag köpte min första submariner 16613 av Compiss i förra veckan. Han var mycket trevlig och hjälpsam och erbjöd sig först att träffa mig bara för att visa klockan. Klockan levde upp till förväntningarna och när jag väl hade bestämt mig gick köpet som en dans. Jag kommer definitivt vända mig till Compiss igen när det är dags för nästa klocka.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Köpte en ny klocka av Compiss och det gick så snabbt och smidigt som det bara kan gå. Mycket trevlig och seriös säljare.

100% goodguy :)


Skickat från min Commodore 64
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Köpte klocka av compiss och han lever verkligen upp till sitt "nick"!
Visade upp alla små skavanker på klockan och dolde inget.
Bättre klocka än anat.
Sen som bonus låg där extra presenter med i paketet!! :)
Nästa klocka kommer klart gå genom Tommy!
Tack igen!
 

rogart-63

Patek
Sålde en Aqualand till Compiss .Mycket snabb betalning och smidig affär . Tackar oxå posten för att ännu en gång levererat en klocka helskinnat .
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Köpte en mejsel av Compiss, smärtfritt från början till slut!
Skulle inte tveka att handla av honom igen.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Köpte precis en Rolex Datejust av Compiss.

Ett sms med "jag tar den" och f2f två dagar senare har jag nu klockan på handleden. Precis så en affär ska gå till i mina ögon. Smidigt, bekvämt och därmed en goodguy.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Inatt var det min tur att sälja till Compiss. Sålde en Rolex Air-King i baksätet på en bil på vägen hem från GTG. "Swish" sa det, så var pengarna på kontot.

Ännu en gång en Goodguy.
 

puuttee

Breitling
Handlat av Compiss, otroligt nöjd!
Hjälpsam, trevlig och ordnade upp en snabb och enkel affär.
Inga oklarheter bara en superbra affär! :) 10/10
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Köpte en Rolex utav kompis. Swishade över pengar och två dagar senare så sitter klockan på armen. Jag är utomordentligt nöjd med allt gällande affären och skulle aldrig någonsin tveka om att rekommendera Compiss till någon!

Jag fick dessutom lite tilltugg att förtära under paketöppningen, det kallar jag service utöver det vanliga! ;)
 
Topp