• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Compiss

Rookie

Cartier
2-Faktor
Andra köpet på kort tid för min del och jag håller fast vid min tidigare recension. Snabba svar, grym kommunikation, bra packat och snabb leverans. Compiss är 200% goodguy! :)
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Köpte i somras ett rubber b av Tommy, trevlig affär i samband med gtg. Rekommenderas. //Björn
 

Micke L

Cartier
2-Faktor
gjorde en f2f affär med Compiss idag
smidig affär med trevligt klocksnack med en trevlig kille
100% good guy

mvh
Micke L
 

Blomzan

Breitling
Handlat av Compiis och är mer än nöjd. Man känner sig säker när man handlar av denne hedersknyffel. Smidig affär.

/helnöjd blomzan
 

audotcom

Panerai
Sålt ett Rubber B till compiss. BRA kommunikation och riktigt trevlig kille. 100% goodguy! Blir förhoppningsvis fler affärer i framtiden!
 

closetplayer

Rolex
2-Faktor
Köpte Bandverktyg av Compiss. Väl förpackat och snabb leverans.
Han ville att jag skulle sätta in köpesumman till BCF:)
100 % Good Guy:cigar:
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Köpte inearlurar, 2 par. Lite pm sen var det levererat till min dörr 2 dagar efter, väl packat. 100% goodguy enligt mig!
 

TB12

Cartier
Sålde en Rolex till Compiss f2f idag, riktigt trevlig kille och smidig affär, enbart Good guy!

/Patrik L
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Har köpt lite småsaker av Compiss. Allt fungerade suveränt.
Jag handlar gärna med honom fler gånger:)
 
Topp