• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Compiss

Köpte en Seiko av Compiss. Snabb och smidig kontakt, men framförallt extremt snabb frakt!

Blir ju inte sämre av att det var både en klubba och ett bandbytarverktyg som extragodis i paketet :)

Rekommenderas starkt!
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Köpt en Rolex av @Compiss snabba och trevliga svar. Ringde när klockan skickades, bra förpackad klocka och lite extra godis i lådan. Klockan som beskriven i annonsen. En riktig goodguy som jag gärna handlar av igen :)
 

Surfarn

Omega
2-Faktor
Köpte en Seiko 6139 av Compiss.
En riktigt bra säljare som skickade med lite extra gott. En trevlig kille som rätade ut alla mina frågetecken och väldigt trevlig.
Rekomenderas starkt!
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Köpte en Aqualand Enzo av Compiss, allt flöt hur smidigt som helst! Kanon! 100% goodguy helt klart!
Tack för en grym klocka! :)
 
Köpt två klockor av @Compiss, Submariner och Oyster 116000. Den sistnämnda idag. Extremt smidig affär, han mötte upp på mitt jobb och trevligt klockprat medan han kortade länken på klockan. Han slängde även med lite natoband och verktyg samt tog bort länken på Submarinern så jag kunde sporta natoband nu på sommaren. Högsta betyg och 100% Goodguy. Gör affärer med honom vilken dag som helst i veckan!
 

Jimpa

Panerai
Compiss kirrade nato åt mig som den klockbroder han är! Inte mycket man kan säga som inte redan är sagt här. 100%
 

Jodisalt

Rolex
Köpt en Tudor Black Bay av @Compiss. Oerhört trevlig, svarade snabbt på mina frågor och paketet skickades väldigt snabbt! Tack igen för en trevlig affär! Absolut en 110% good guy!
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Ännu en mycket smidig affär med @Compiss, vi träffades f2f över en öl och lite klocksnack.
Kom för att köpa en klocka men kom hem med två. (måste ha varit en stark öl)
Tack för idag, ser fram emot fler affärer i framtiden:)
 

Eriksct

Breitling
Köpt en Rolex. Snabb och trevlig kommunikation som ledde till en smidig f2f. Alla rätt med guldstjärna och kan rekommendera honom till 110%
 
Topp