• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Coolrader

miramogge

Omega
2-Faktor
Coolrader hjälpte sin kompis köpa en Breitling av mig. En riktigt trevlig kille som såg till att affären funkade för båda köparen och säljaren. Definitivt en goodguy
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Efter lite trevligt snack på PM sålde jag en klocka f2f till coolrader, snabbt och enkelt :) skulle absolut göra affär med honom igen! Helt klart en Goodguy!
 

Don limpio

Omega
2-Faktor
Köpt Seiko av Coolrader. Kanon kommunikation, snabb leverans, exemplarisk paketerat, klocka i precis så fint skick som beskrivet i annonsen. Verkligen 100% goodguy och dubbla tummar upp från mig !
 

a.i

Omega
2-Faktor
Köpte en Omega av @coolrader - bara gott att säga, riktigt trevlig och snabb respons.
Enklare person att göra affärer med får man leta efter!
100% GG - tvekar inte på att göra fler affärer. Tack!
 
Senast ändrad:

Roffe

Panerai
2-Faktor
Köpte klocka i kategori billigare av @coolrader. Snabb, smidigt och bra paketerat så den överlevde postgången och låg i min brevlåda 2 dagar senare! :) 100% goodguy i min bok.
 
Topp