• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Coolrader

parasec

Rolex
2-Faktor
Sålt en klocka F2F till @coolrader i en väldigt snabb affär. Man såg på en gång att detta var en sann Goodguy. Trevligt snack med en mycket trevlig forummedlem. Rekommenderas till 110%!
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Sålt ytterligare en klocka F2F till @coolrader i ännu en snabb affär. Det var minst lika trevligt denna gången.
Rekommenderar denne trevlige herre till 120%! Något säger mig att det kan bli fler affärer i framtiden.
 
Senast ändrad:

Spincini

Rolex
2-Faktor
Har gjort ännu en affär med Jerry.
En av de absolut trevligaste grabbarna på forumet, aldrig något strul. Handla tryggt med denna 100% goodguy:happyhappy:
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Ännu en affär med @coolrader
Denna gången gången ifrån Spanien med hjälp av mina grannar.
Vad gör man inte för en kille som Jerry. Han till och med sätter sig på motorcykel för att träffas f2f under ett regnoväder:D
Hårdaste grabben på forumet och den trevligaste:)
 

Mr Pear

Cartier
2-Faktor
Sålde en billigare klocka till Jerry mot att han donerade en slant till BCF.
Han var snabb i kommunikationen och i donationen till BCF.
Han har mitt förtroende helt klart.
 

frasse

Cartier
Andra affären jag gjort med @coolrader
F2F väldigt trevlig i verkliga livet såsom på mailkontakt.
Köpte feting Breitling i utlovat skick :breitling:
Fick även förtroendet att hämta klockan först på kredit med bara mitt KS rykte som pant.

Sen swicha senare.

Det ni ladies and gentlemen är en riktig herre med klass.
Högsta betyg 100% Goodguy.

Kan inte vänta förrens vi kan göra affärer igen.
 
Topp