• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Coolrader

pulpen

Cartier
2-Faktor
Gjort ännu en affär med coolrader.

Trotts att vi bor långt ifrån varandra lyckades vi denna gång få till en F2F överlämning när vi ändå råkade vara på samma plats i helt annan stad.

Mycket trevlig och 100% pålitlig.
 

theman1

Omega
Köpt två klockor av Coolrader och det har fungerat hur smidigt som helst. Swishat och sedan fått det levererat, inga konstigheter alls! Alltid lika trevligt. Definitivt A good guy.
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en C022 av mister @coolrader. Seriös och trevlig kontakt, och allt enligt beskrivning.

Smidig affär, inga som helst konstigheter. Solklar good-guy som har mina varmaste rekommendationer :)
 

esn

Breitling
2-Faktor
Köpt en klocka av @coolrader på distans, snabb och bra kommunikation från denna herre. Han inkluderade ett extra natoband på köpet, uppskattades. Mina rekommendationer
 

cello

Breitling
Jag har nyss köpt min första klocka via KS av @coolrader på distans, och det gick smidigt med snabb och bra kommuniaktion. Det var god hjälp för mig som nybörjare här på KS. :) Känns mycket bättre är att handla via KS jämfört med Blocket och Tradera.
 

Glappis

Omega
Hade glömt att lämna ett spår i denna tråden :(

Köpte en Vostok av @coolrader i april och förutom att klockan var precis enligt beskrivning så gick det både snabbt och smidigt. Toppklass från början till slut!
 
Topp