• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Corumtråden

K-S

Rolex
2-Faktor
19859C76-AC3B-4537-A489-031956C1BC1A.jpeg
EC7C722E-2DC5-45C3-A5B3-3AAE14989793.jpeg
Är det någon mer som har en på forumet?
Mottog min första idag.
Väldigt positivt hittills, 42mm gjordes i liten upplaga 2015-16 av det jag fått fram. Corum Admirals cup legend military. Glasbaksida, modifierat ETA Caliber ETA 2894-2

Skall försöka lägga upp fler foton senare.
 
Senast ändrad:

erdeljan

Cartier
2-Faktor
Liten uppdatering: Köpte den här
s-l1600.jpg

Den verkar vara lite kort men vi få se hur det blir med min 17,5cm handled... Återkommer snart ;)
 

erdeljan

Cartier
2-Faktor
Du har rätt men har man precis lagt mycket pengar på en klocka så känns 5k som mycket pengar speciellt om halva klockor i ens samling kostar under 5k :D
 
Du har rätt men har man precis lagt mycket pengar på en klocka så känns 5k som mycket pengar speciellt om halva klockor i ens samling kostar under 5k :D
Har samma problem med gummibandet, hittade du några andra alternativ i ditt letande till länk? Jag har flera klockor på länk så skulle vara kul att ha något annat på min AC...
 

erdeljan

Cartier
2-Faktor
Har samma problem med gummibandet, hittade du några andra alternativ i ditt letande till länk? Jag har flera klockor på länk så skulle vara kul att ha något annat på min AC...
Jag köpte en länk för närmare 5k men min franska var så dålig att jag fick lämna den tillbaka iom den var endast 13cm lång och med klockan under 17,5cm som jag behöver. Funderar på att sälja - är inte så förtjust i predjeparts. Vi få se, kanske nån vit läder variant? :)
 
Topp