Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det stämmer mr bearHar för mig att Leif Mannerström bär Corum?
Jag kommer nog att lägga upp annons för min, inser nu att det var ingen bra deal jag gjorde
Har för mig att Leif Mannerström bär Corum?
Tycker den han har klär honom väl. Hur menar du?Yes såg den på honom för ett tag sedan. Passade honom inte speciellt bra.
Tycker den han har klär honom väl. Hur menar du?
Är en rätt stor herre.Jag såg inte den bilden utan honom med klockan på armen. Den såg stor och klumpig ut på honom.
Det vackraste var inte klockan. Vilken juvel annars.Skulle behöva hjälp med denna klockan. Är det någon här som vet något?
Skulle behöva hjälp med denna klockan. Är det någon här som vet något?
Värderas väl som ett smycke, oftast lite lägre.Skulle behöva hjälp med denna klockan. Är det någon här som vet något?
Efter en snabb sökning på chrono skulle jag gissa strax söder om 40’.En vän bad mig hjälpa till att sälja den här. Det är en splitsekund-kronograf från 2012. Använd lite då och har sedan legat i ett bankfack. Nära nyskick och fullset. Vad tror ni man kan sälja en sådan här udda fågel för idag? Ny listade den 110000 kr.
- Tack för svar, uppskattas!Efter en snabb sökning på chrono skulle jag gissa strax söder om 40’.
behöver den gå iväg snabbt så säkert närmare 30.
En vän bad mig hjälpa till att sälja den här. Det är en splitsekund-kronograf från 2012. Använd lite då och har sedan legat i ett bankfack. Nära nyskick och fullset. Vad tror ni man kan sälja en sådan här udda fågel för idag? Ny listade den 110000 kr.
- Tack för råden!Otroligt svårsåld i Sverige, nästan omöjligt. Mitt råd är att sälja den i Italien om du har möjlighet till det. Corum är stora i Italien och Spanien. Till exempel via Chrono24. I sverige så under 30 kkr, vilket är ett orimligt värdetapp på en fin klocka.
Jag borde fixa en till min också! Tack för påminnelsenTestar nytt gummiband…