• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cosmo

brinktime

Cartier
2-Faktor
Köpte precis en Seiko Alpinist av @Cosmo

Bra och trevlig kommunikation och supersnabb leverans. Gör med andra ord gärna affär igen om det dyker upp något jag ”villhöver” :)
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en plånbok av @Cosmo
Snabb leverans, väl packat och en trevlig affär och kommunikation. Rekommenderas!
 

dropic

Cartier
2-Faktor
Även jag har köpt en Tudor av Cosmo, han var både trevlig och lätt att ha och göra med. Riktigt bra packat och en allmänt smidig affär, utan tvekan en GoodGuy!
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Jag har bytt en klocka med den gode herr @Cosmo vilket var en angenäm upplevelse.
Allt fungerade precis som det ska och jag gör gärna affär igen med denne till 100% GG.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Sålt klockband till @Cosmo. Snabb och smidig affär även denna gången. Helt klart en goodguy!
 

Ostberg

Omega
Köpt en Seiko av @Cosmo . Snabb och bra affär med trevlig kommunikation :) Glider dessutom upp på förstaplats i bäst packad klocka av de jag köpt här på forumet :)
100 % GG
 

Manishtushu

Breitling
Köpt en Seiko av @Cosmo Klockan var väl beskriven och köpet var smidigt. Dessutom bra kommunikation. Bra packad klocka. Har bara gott att säga. 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Av 5.
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Genomfört en bytesaffär med @Cosmo och det gick hur smidigt som helst. Klockan kom välpaketerad och var enligt beskrivningen.

100% Goodguy!
 

777CHRONOS

Cartier
Professional Dealer
Köpte en klocka av @Cosmo som var så vänlig och levererade den personligen i Stockholm. Klockan var enligt beskrivning och affären gick mycket smidigt och trevligt.
 

Anatta

Panerai
2-Faktor
Sålde en Traska Commuter 🌳 till @Cosmo.

Uppskattade vår dialog väldigt mycket och det var en förtroendeingivande upplevelse.

Tack för smidig affär. Må det bli flera 🦄
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Sålt en klocka f2f till @Cosmo . Vi hade en snabb och trevlig dialog via pm och affären gick hur smidigt som helst med båda parter nöjda ☺️
100% goodguy och jag gör gärna fler affärer i framtiden!
 
Topp