• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cosmo

Köpt en SEIKO av Cosmo. Allt enl. beskrivning, klockan i mycket fint skick, väl paketerat, så 100% nöjd !
En säljare jag kan rekommendera till 110 % !!
 

Vettori

Omega
Hej.
Jag är sugen på en Seiko srpb41j, och såg att du köpt en av Cosmo.
Undrar om du har tid att skriva några rader om hur du upplever klockan, och om du tycker att den motsvarar dina förväntningar.

Obs!
Känns det konstigt att få ett meddelande på detta sätt så kan du bara ignorera detta meddelande!:)
Mvh
Fredrik
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Hej.
Jag är sugen på en Seiko srpb41j, och såg att du köpt en av Cosmo.
Undrar om du har tid att skriva några rader om hur du upplever klockan, och om du tycker att den motsvarar dina förväntningar.

Obs!
Känns det konstigt att få ett meddelande på detta sätt så kan du bara ignorera detta meddelande!:)
Mvh
Fredrik
Det är nog enklare om du drar ett pm till personen ifråga :) God Jul! 🎅
 

Knutte75

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Sinn på distans av @Cosmo efter trevlig diskussion först. Väl packat, perfekt beskrivet och snabbt skickat. Vi har haft kontakt i flera kanaler nu och Cosmo är en person som jag verkligen kan rekommendera på alla sätt!
 

Mr A.M

Omega
2-Faktor
Sålde en klocka till @Cosmo. Mycket trevlig upplevelse 🙂! Mottog betalning i förskott och klockan skickades. Trevlig kommunikation och enkelt. Köper eller säljer gärna av/till @Cosmo igen!
 

MattiasHBG

Breitling
Köpt en Sinn 556 rs av Cosmo. Allt var verkligen på topp!
Hjälpsam (då jag är ny på forumet), trevlig, snabb på att skicka iväg, mycket välpaketerat, allt stämde överens med vad som beskrivits i "annonsen".
Jag är jättenöjd med affären och kan enbart säga goda saker om @Cosmo.


5 av 5 guldur! :)
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en klocka till @Cosmo på distans, snabb och trevlig affär. 100% GG som jag verkligen kan rekommendera🙂
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Återigen gjort affär med den gode @Cosmo
Denna gång ett köp från min sida.
En affär som gick mycket smidigt och enkelt. Klockan var i mycket bra skick, förpackat oerhört väl och mycket bra och skön kommunikation också :)
Exemplariskt helt enkelt!
Rekommenderas starkt, verkligen 100% GG!
 

Nilzén

Cartier
Handlar med @Cosmo igen. Denna gång köpte jag en Sinn. Otroligt nöjd med affären. Trevlig snubbe. Öppen dialog. Väl packat och en klocka jag älskar! Solid GG!
 

masc1203

Omega
2-Faktor
Sålde en Casioak på distans till @Cosmo jättetrevlig kommunikation från början till slutet. En smärtfri affär helt utan krusiduller. Rekommenderas varmt 😀👍
 
Topp