• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

COVID-19-relaterad realisation

kalufsen

Panerai
Tweed kör 30%

bergberg 50% ”archive” sale från imorgon
Blev följande från Tweed. Trevligt pris på 30% - Ärmlängden kortas så hämtar den imorgon.

upload_2020-5-7_9-43-4.png
 

Oliver

Cartier
2-Faktor
Verkar som att NK kommer påbörja sin rea väldigt snart (beroende på vilken nivå på medlemskapet). Någon som fått mer info via sms?
 

Oliver

Cartier
2-Faktor
Denna info fick jag på mail så antar att marmor-kunder kommer snart börja få sms. Tänkte att det finns säkert någon marmor-kund på Ks som kan dela med sig av info :)
6460CAD3-C177-45AD-8B4E-56C9E26FE14B.png
 

johpe

Panerai
2-Faktor
https://lachemise.se/catalog/business?details.value=linne

Jag är själv lite sugen, någon som testat och kan uttala sig om kvalité?
Testade en mest för att det relativt billigt och en billig linneskjorta kan man alltid använda till stranden om den inte duger till ngt annat.
Kort recension: Passformen är helt OK (matchar med vad de anger tycker jag), själva linnet är oxå ok om än liiite tunt kanske, knapparna är i tjock MOP-imitation som faktiskt är rätt kass. Knapparna är ditsydda med kråkfotsstygn men utan att snurra ngn tråd runt trådarna mellan knapp och skjorttyg vilket gör att de känns lite flimsy.

Över lag OK linne-skjorta till rea-priset och för att dra på sig vid casual nära stranden häng. Men skulle definitivt rekommendera att gå upp på t.ex. Luca Falonis linne-skjortor för rätt mycket mer skjorta för pengarna.
 

Lindrothh

Cartier
Någon som fått sina grejer från MQ? Stod 7-15 dagar leverans men beställde 24:e april och inte hört ett knyst.. Tänker att de eventuellt var slut i lager, men något bör man kanske ändå fått höra då?
 

HSK

Patek
2-Faktor
Någon som fått sina grejer från MQ? Stod 7-15 dagar leverans men beställde 24:e april och inte hört ett knyst.. Tänker att de eventuellt var slut i lager, men något bör man kanske ändå fått höra då?
Jag beställde samma dag som man drog igång utförsäljningen (när det nu var?). Efter ungefär en vecka fick jag ett mail där det stod att uppskattad leveranstid var förlängd från ett par arbetsdagar till 10-15 arbetsdagar men bara någon dag senare fick jag bekräftelse på att min order var skickad och efter ytterligare en dag eller två fanns det att hämta ut hos mitt lokala DHL-ombud.
 
Topp