Blev följande från Tweed. Trevligt pris på 30% - Ärmlängden kortas så hämtar den imorgon.Tweed kör 30%
bergberg 50% ”archive” sale från imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev följande från Tweed. Trevligt pris på 30% - Ärmlängden kortas så hämtar den imorgon.Tweed kör 30%
bergberg 50% ”archive” sale från imorgon
Verkar som att NK kommer påbörja sin rea väldigt snart (beroende på vilken nivå på medlemskapet). Någon som fått mer info via sms?
RnB är inte samma sak som varuhuset NK. RnB äger Departments and stores men inte alla butiker i varuhuset.Stora delar av bolaget är under rekonstruktion fortfarande.
Stora delar av bolaget är under rekonstruktion fortfarande.
RnB är inte samma sak som varuhuset NK. RnB äger Departments and stores men inte alla butiker i varuhuset.
Menar du byggnaden, konceptet eller båda?NK ägs av Hufvudstaden och de är väldigt långt från rekonstruktion
Menar du byggnaden, konceptet eller båda?
Testade en mest för att det relativt billigt och en billig linneskjorta kan man alltid använda till stranden om den inte duger till ngt annat.https://lachemise.se/catalog/business?details.value=linne
Jag är själv lite sugen, någon som testat och kan uttala sig om kvalité?
Fanns det nåt av värde? Är det 40% på allt på herravdelningen?Idag startade NKs rea!
Fick delar av min beställning i slutet av förra veckan.Någon som fått sina grejer från MQ? Stod 7-15 dagar leverans men beställde 24:e april och inte hört ett knyst.. Tänker att de eventuellt var slut i lager, men något bör man kanske ändå fått höra då?
Någon som fått sina grejer från MQ? Stod 7-15 dagar leverans men beställde 24:e april och inte hört ett knyst.. Tänker att de eventuellt var slut i lager, men något bör man kanske ändå fått höra då?
Jag beställde samma dag som man drog igång utförsäljningen (när det nu var?). Efter ungefär en vecka fick jag ett mail där det stod att uppskattad leveranstid var förlängd från ett par arbetsdagar till 10-15 arbetsdagar men bara någon dag senare fick jag bekräftelse på att min order var skickad och efter ytterligare en dag eller två fanns det att hämta ut hos mitt lokala DHL-ombud.Någon som fått sina grejer från MQ? Stod 7-15 dagar leverans men beställde 24:e april och inte hört ett knyst.. Tänker att de eventuellt var slut i lager, men något bör man kanske ändå fått höra då?
Ingen roadmaster på rean?Idag startade NKs rea!
Fanns en hel del men inget jag ”behövde” köpa så lät bli. Men de är bara springa förbi och kikaFanns det nåt av värde? Är det 40% på allt på herravdelningen?
Tror de fanns faktiskt, allt på Belstaff var på 40%Ingen roadmaster på rean?
Tackar, får nog bli lunch på stan idag dåFanns en hel del men inget jag ”behövde” köpa så lät bli. Men de är bara springa förbi och kika
Tror de fanns faktiskt, allt på Belstaff var på 40%
Synd att man bor i Skåne :/Fanns en hel del men inget jag ”behövde” köpa så lät bli. Men de är bara springa förbi och kika
ÖresundstågetSynd att man bor i Skåne :/
Blev inte en krona spenderad, fanns dock en hel del tex Sunspel till 40% rabattFanns en hel del men inget jag ”behövde” köpa så lät bli. Men de är bara springa förbi och kika
Bra där! Sugen men har ju ett par redan.25% på C-QP med koden CQPFRIEND25
Bra där! Sugen men har ju ett par redan.
Vilka? Sugen på Classic White SR, har deras i beige.Klickade hem mitt tredje par för några timmar sedan
Jag gillar:Vilka? Sugen på Classic White SR, har deras i beige.
Beige har jag, om det blir av blir det nog Classic White. Tycker vit-vita är ganska tråkig.
Såg du om Ralph lauren eller Gant har rea?Idag startade NKs rea!
Såg du om Ralph lauren eller Gant har rea?