• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

CptSlow

Wemb

Cartier
Har sålt till CptSlow - blixtsnabb betalning och kort men trevlig pratstund över f2f.
Goodguy som jag gärna gör affärer med i framtiden!
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Köpte vintagedykare och det var alltigenom en trevlig och smidig affär.

Klockans skick stämde väl överens med beskrivning och bilder från annonsen, trevligt klocksnack vid överlämnandet och trots att klockan såldes som head only kom den med ett gummiband så att jag kunde börja använda den på en gång. 100% goodguy.
 
Tackar för smidig affär!
20170426_161909.jpg
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Fick förmånen att köpa en quartzdykare jag velat ha länge:) Betalning med swis och överlämning f2f. Tack för trevlig affär!
 

LennyK

Panerai
Köpte en fantastiskt fin mikrodykare av @CptSlow och är löjligt nöjd! Kommer tyvärr att tvingas köpa fler klockor av denne gentleman nu... Tack igen!
 

Alex74

Breitling
Gjorde min första affär på forumet med CptSlow, en Seiko Sumo genom Swish och postgång.
Jag är mycket nöjd, klockan närmast finare än beskrivningen i annonsen.
Väl packat och snabbt levererat, trevlig och bra kontakt.
Mitt intryck är att CptSlow är 100% seriös och pålitlig.

Tack/Alex
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Sålt, snabb betalning och trevlig konversation. Hur smidigt som helst. Allt detta visste jag ju iof redan innan den skulle vara :)
 
Topp