• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

CptSlow

Köpte min första Breitling av Kristian över en kopp kaffe och tillhörande klocksnack. Mycket trevliga både han och klockan! Gör gärna affärer med honom igen. GG

Köpte en CW trident, smidigt som bara den och extremt bra packad vilket alltid är skönt se. Väldigt nöjd med hela affären :)

Sålde en klocka till @CptSlow. Det var mycket trevligt och korrekt på alla sätt och vis. Oerhört smidigt från CptSlow's sida, blixtsnabb betalning!
gör gärna fler affärer med Kristian i framtiden :) 100% goodguy.

Genomförde en mycket trevlig f2f affär idag med denna trevliga säljare som representerar KS andan mycket väl. 100% good guy som jag varmt kan rekommendera!

Sålde till denna man, inga konstigheter alls och snabb och bra kommunikation hela vägen. Kan inte bli bättre.
100% goodguy

Gjort en bytedeal i 5-10k segmentet. Rak och ärlig kommunikation. Lättsam att deala med. Goodguy rakt igenom.
Gör gärna affärer igen.

Andra gången jag gör affär med @CptSlow Även denna gång en vintage dykare. Även denna gång rapp i kommunikation och agerande. Stort plus för ärlig beskrivning och visat förtroende genom att klockan skickades innan jag hade lyckats skaka fram cash. 100 % GG

Köpte Omega av CptSlow - Uppstod ett litet problem med länkbitar till klockan men det löste CptSlow på ett ypperligt sätt. Goodguy!

Köpte en microdykare av @CptSlow idag!
Det var fint. Trevlig pratstund över en kaffe och lite kläm och känn på andra klockor :)
Kommer garanterat göra affärer igen.
Tack!

Tillbaka
Topp