• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Crispie

pajaro

Breitling
Jag köpte en klocka av Crispie. Allt var enligt beskrivning. Trevlig och snabb kommunikation samt snabb leverans. Jag har inget att anmärka på.
 

Ludger

Omega
Köpte två klockor av @Crispie nu och en till för ett tag sedan och allt funkade jättebra. Bra samtal i samband med affärerna, blixtsnabb leverans och klockor i toppskick. Jag ger @Crispie de bästa rekommendationer 😃
 

Stokesey

Omega
Köpte en klocka av @Crispie. Trevlig, snabb och smidig affär. Beskrivning var 100% (om något ännu bättre!) och fick ett bra pris, supernöjd! Extra plus för hur väl allt var förpackat, verkligen helt otroligt!
 

Skruvflygarn

Breitling
Köpte en fin Mudmaster GWG-1000 av @Crispie och han visade sig vara en trevlig, pålitlig och seriös säljare med en äkta passion för klockor. Jag är mycket nöjd med mitt köp och skulle definitivt göra affärer med Crispie igen.
 
Topp