Wiliamo
Silver
Min favorit! Det är så sjukt dåligt att man blir på gott humör av någon konstig anledning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min favorit! Det är så sjukt dåligt att man blir på gott humör av någon konstig anledning
Man ser inte så mycket av helheten av bortstningen på din stålfisk. Dock tycker jag det var ett smart val att inte hård polera bort dina dings utan lämna kvar dom! Eller är det bara bilden?
Skumt, det brukar ju bli precis tvärtom, att det polerade nästan blir "borstat" fast åt alla håll. Däremot är ju tyvärr en stor del begklockor från kontinenten, speciellt landet som ser ut som en stövel, fulpolerade där det borstade nästan görs polerat av amatörer som vill kunna skriva toppskick i sina annonser.Stämmer bra, dings finns kvar. Bara ytan som är rörd vilket blev ett lyft. Modellen har både borstade och blanka ytor och före poleringen var det borstade i stort sett blank.
Skumt, det brukar ju bli precis tvärtom, att det polerade nästan blir "borstat" fast åt alla håll. Däremot är ju tyvärr en stor del begklockor från kontinenten, speciellt landet som ser ut som en stövel, fulpolerade där det borstade nästan görs polerat av amatörer som vill kunna skriva toppskick i sina annonser.
Vad säger ni om denna? Ska vara polerad hos AP center i Amsterdam.
Bild från sidan tack
Tack för svar!Såg annonsen nu. Klockan är rund som en boll.
Köp inte.
Stay away. Särskilt till det priset.
Inte helt lätt att avgöra på de bilderna.Vad säger ni om denna, bra dålig eller annat??
Ok Tack.Stay away. Särskilt till det priset.
Inte helt lätt att avgöra på de bilderna.
BorstadDålig polering.
men jag skulle inte tveka att göra det igen på den klockan.
Känns som en ny kategori: Stålborstad.Borstad
Ja den är polerad ett par vändorVad glad jag blev när jag såg denna tråd.
Köpte denna igår och är nyfiken på om ni experter tycker den är polerad genom åren.
Den är från 1993
Ja det förstod jag...Men undra mer om den är "sönder polerad".Ja den är polerad ett par vändor
Lite svårt att förstå att det var de du frågade om i ditt första inlägg dock. Tycker den ser rätt rund ut faktist. Men jag är själv novis i ämnet. Har en 14060 som ser lite skarpare ut i kanterna dock. Du köpte den utan länk eller ? MvhJa det förstod jag...Men undra mer om den är "sönder polerad".
Eller ganska normalt för sin ålder.
Och tack för det snabba svaret.
Såg nu att jag inte formulera mig på rätt sätt.Lite svårt att förstå att det var de du frågade om i ditt första inlägg dock. Tycker den ser rätt rund ut faktist. Men jag är själv novis i ämnet. Har en 14060 som ser lite skarpare ut i kanterna dock. Du köpte den utan länk eller ? Mvh
Grym klocka!Såg nu att jag inte formulera mig på rätt sätt.
Köpte den med länk och är nöjd med priset och klockan så spelar ingen större roll ...var bara nyfiken om den hade fått mycket stryk genom åren.
Stort tack för snabba svaren=)
Fråga för mer kunniga. Hur polerad bedöms följande klocka vara?
https://klocksnack.se/threads/rolex-datejust-16200.59313/
Är du bra på att bedöma rolexboetter?