• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mysmögeldykartråden

Donkii

Boushh
2-Faktor
Superfin Donkii!

Denna tråd är livsfarlig får ekonomin! Tycker att det är den roligaste och mest inspirerande tråden på hela KS för närvarande!


Tack :)
Fast jag är ganska glad över denna tråd just för ekonomin då många av klockorna inte kostar speciellt mycket :) Finns en hel del för under tusen lappen och de flesta ligger under 5'.. Så i det stora hela känns det bättre att hänga här än i stora Rolex tråden ;) haha..
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Tack :)
Fast jag är ganska glad över denna tråd just för ekonomin då många av klockorna inte kostar speciellt mycket :) Finns en hel del för under tusen lappen och de flesta ligger under 5'.. Så i det stora hela känns det bättre att hänga här än i stora Rolex tråden ;) haha..


Helt sant! Visst är det ok! Men samtidigt är det lättare att trycka på enter på gott och ont!:)
 

marconimotet

Vacheron
2-Faktor
Gillar den här tråden skarpt. Det finns så mycket grymma dykare! Här är min Sea Wolf
ImageUploadedByTapatalk1410080395.100390.jpg
 
Topp