Nato rules.Nej! På med länken igen! Våga vägra NATO!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nato rules.Nej! På med länken igen! Våga vägra NATO!
Kallas inte den oxå Sideral ? Precis som Tissot sideral klockorna . Har fått upp några såna när jag sökt efter Tissot . Får väl servas från glas sidan ?Har denna buller som är lite små cool! Har dock tappat slutat å ticka!
Det är en knasig originallänk som är jäkligt klen. Så vi kör med NatoNej! På med länken igen! Våga vägra NATO!
Skicka länken till mig lolDet är en knasig originallänk som är jäkligt klen. Så vi kör med Nato
Kallas inte den oxå Sideral ? Precis som Tissot sideral klockorna . Har fått upp några såna när jag sökt efter Tissot . Får väl servas från glas sidan ?
Nja, bra att ifall jag får för mig att sälja den [emoji6]Skicka länken till mig lol
fixa den eller sälj den till mig,det är en orderHar denna buller som är lite små cool! Har dock tappat slutat å ticka!
Dagens fynd ! Trasig fjäder utsliten krona men som tur är ett fint armband i bra skick tror att det är äkta hallmatta eller dylikt.
här är en Eloga (Fortis) flipper fick den med fullset med papper o allt innhandlad 1971
Efter ny krona fjäder och glas så blev den riktigt skaplig.
En Eloga till komplett med ask och tillbehör.
Nu har man bytt ring hela klockan är gjord i svart plastTachymeterskala på en dykare? Grym klocka hursomhelst, stenhårt med en PVD:ad 43-åring! Gärna fler bilder!
En Eloga till komplett med ask och tillbehör.
Snyggt! Två tummar upp!här är det kompletta setet
Är denna Squale Potens primaen mögeldykare?
Grym! Hör gärna av dig om du funderar på att flippa denÄr denna Squale Potens primaen mögeldykare?
Här är en till som kanske kvalar in som möglig? Gammal är den i alla fall..
Här är en till som kanske kvalar in som möglig? Gammal är den i alla fall..