Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eftersom söndagar varken kräver sekundvisare eller datum...
![]()
Men tunn och sval i värmen är aldrig fel
![]()
AR5000-50E har jag för mig... Annars heter den ecodrive OneRedigt snygg. Ref på den?
Smutt bild @BarbaBaba, tavlan ser magisk ut. Hur benämner Citizen färgen? Creme?Inspirerad av den Japanska romantiken.
![]()
Citizen sponsrar ju sitt landslag i rugby, att landslaget går under epitetet ”Brave Blossoms” är ju självklart![]()
Jag "tror" dom kallar den champagne precis som GS om sin. @john b säger pissgul och jag säger creme. Om Bengt Grive var i livet hade den säkert hetat "vaniljskimmer"Smutt bild @BarbaBaba, tavlan ser magisk ut. Hur benämner Citizen färgen? Creme?
Haha pissgul var en ny variantJag "tror" dom kallar den champagne precis som GS om sin. @john b säger pissgul och jag säger creme. Om Bengt Grive var i livet hade den säkert hetat "vaniljskimmer"![]()
I feel you B!Haha pissgul var en ny variant
Väldigt läcker, lockar mig då Citizen känns snäppet ”wissigare” än GS.
Har dessutom en period då jag stör mig på automatens tidsavvikelser vs Quartz. The future Will tell!
Jag "tror" dom kallar den champagne precis som GS om sin. @john b säger pissgul och jag säger creme. Om Bengt Grive var i livet hade den säkert hetat "vaniljskimmer"![]()