Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är väldigt fin den pjäsen.En sån där tio i två-ish bild man bara måste ta...
![]()
Ja, den är ju riktigt vass. Perfekt "retro design" med hög användarvänlighetDen är väldigt fin den pjäsen.
Satt länge och väl och funderade på att köpa den när den var ute på k&s men universum ville inte att jag skulle ha den, du drog ju tillbaka annonsen och det förstår jag mycket väl att du ändrade dig![]()
Min tanke var lite samma, inte binda mitt kapitalJa, den är ju riktigt vass. Perfekt "retro design" med hög användarvänlighetTänkte egentligen bara frigöra lite kapital i kombination med någon slags självrannsakan, man har ett antal i samma kategori
. Man jag var dålig på självrannsakan biten så den får stanna
Lite förvånad att ingen kom med något bud dock, jag skriver alltid ett pris och eller BestReasonableOffer. Antingen känns inte termen igen, man vågar inte pruta, eller så läses annonser slarvigt...
Den är grym tycker jag, kul att så många olika band funkar på den också men på originallänken som du har är den nog ändå finast påDenna har suttit på några dagar nu, gillar den
![]()
Den är grym tycker jag, kul att så många olika band funkar på den också men på originallänken som du har är den nog ändå finast på![]()
Stod i valet och kvalet att beställa en sån eftersom jag är sugen på en med positiv display (har den helsvarta stålisen nu) men bilderna såg som tur var inte lika fina ut som dina @S.L. Fan nu blev jag ju sugen igen, ha ha!