Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym patina på den! Stenhård
Grämer mig lite för att jag lät dig vinna den... ;-)
Jupp, den är härligt härjadGrym patina på den! Stenhård
Vinna? Köpte den här på KS.Grämer mig lite för att jag lät dig vinna den... ;-)
Jupp, den är härligt härjad
Vinna? Köpte den här på KS.
Kul med annan färg på keepern! Kanske ska pussla lite med mina perlon.Shuangling day/date
Funkar med mer än en keeper också. Kan tyvärr inte ta åt mig äran för idén. Såg en snubbe på instagram som hade växlat runt.Kul med annan färg på keepern! Kanske ska pussla lite med mina perlon.
Äsch, jag fick det ju från dig så ta åt dig du! Ska se hur det blir om jag växlar på mitt bruna och mitt gröna.Funkar med mer än en keeper också. Kan tyvärr inte ta åt mig äran för idén. Såg en snubbe på instagram som hade växlat runt.
Stiligt!Inspirerad av @meijlinder så körde jag en mix-and-match på mina perlon. Seiko Marvel från 1958 på brunt perlon med grön keeper. Ser riktigt bra ut, tycker jag!