Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt cool! Det där kallar jag patina! Ser ju för tusan ut som Mars!Superrassel å går ej men köptes för sin rymdiga tavla. Hade med den till jobbet för att känna av om den är värd att behålla. Känns bra!
Sjukt cool! Det där kallar jag patina! Ser ju för tusan ut som Mars!
Grym! Riktigt härlig boettform!Gammal Japan idag
Ja, den är riktigt mysig! Grammar of design eller vad det kallas förGrym! Riktigt härlig boettform!
Precis så kallas det!Ja, den är riktigt mysig! Grammar of design eller vad det kallas för
Riktigt bra! Tycker färgen på bandet funkar till den, men nato kanske inte är den ultimata matchningen. Personligen hade jag kört en flexlänk med nån passande skarp design.Ett par närbilder på boetten
Håller med om att det inte är optimalt men det funkar för hemmabrukRiktigt bra! Tycker färgen på bandet funkar till den, men nato kanske inte är den ultimata matchningen. Personligen hade jag kört en flexlänk med nån passande skarp design.
Ligger alltid en hel del vintage och NOS flexlänkar ute på tratten för en hundring styck.Håller med om att det inte är optimalt men det funkar för hemmabruk
Ska sätta den på läder så fort jag får hem de nya bandstiften.
Flexlänk låter också intressant, du får gärna länka till något ställe där det går att få tag i såna!
Tack, ska ta mig en kik där och se om jag hittar något kulLigger alltid en hel del vintage och NOS flexlänkar ute på tratten för en hundring styck.