Psykel
Pandion
Fy så fin! Inte sett den tavlan förut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fy så fin! Inte sett den tavlan förut!
Plockade den för 12ans index. Är ditt glas av "top hat" variant eller lite mer rundad?Fy så fin! Inte sett den tavlan förut!
Sitter ett rundat plexi i min. Osäker på om det är original på en klocka från 1980. När är din tillverkad?Plockade den för 12ans index. Är ditt glas av "top hat" variant eller lite mer rundad?
Borde vara 87, lite osäker på om det är original på min då den har en invertes datumbubbla. Brukar inte vara allt för vanligt med top hat-stuk på glasen heller, tycker mig se rundade i de allra flesta fall.Sitter ett rundat plexi i min. Osäker på om det är original på en klocka från 1980. När är din tillverkad?
Mkt fin variant, ursäkta min okunnighet är den moddad eller är tavlan original?Uppe på kungens jaktberg i solen med påskklockan!
Jag är ganska säker att det är AM tavla och insert tyvärr. Främst eftersom jag inte tror 7002 någonsin kom på gul tavla. Men kan ha fel.Mkt fin variant, ursäkta min okunnighet är den moddad eller är tavlan original?
Br Chuck
Oj oj oj...Förmodligen första gången denna klocka fått se solljus.
NOS Seiko 7a28-6000 Bishop från 1984.
Plockad ur orginalask idag.