Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aaah. Poor man's Nautilus. :-D
Vad mycket gott du har i bakgrunden
Får förhoppningsvis hem en snarlik variant som din på ett tag! Är dock ett 5Y22-verk om jag inte minns fel. Om än detta är väldigt enkla klockor så är de väldigt tillfredsställande.Quartz-torsdag.
Håller med! 8222-verk med fem juveler (får jag för mig) i min. Felfri tavla, grym gång och originallänk för 150kr!Får förhoppningsvis hem en snarlik variant som din på ett tag! Är dock ett 5Y22-verk om jag inte minns fel. Om än detta är väldigt enkla klockor så är de väldigt tillfredsställande.
Man kan se släktdragen!Jag hänger på!
Kul, första jag ser på forumet! Hur känns den?SPB057J ”Zimbe” Shogun,
Blev bra med länken! Är riktigt svag för klockor med svensk dagvisning, min säger hej.Under dagen körde jag denna sköning från -67 på kamelband...
I kväll fixade jag ihop en mycket passande länk av lite delar jag hade hemma, så nu ser den ut såhär...
Tack Ja, det ger ju absolut en kul extra touch, även om kanji skulle funka på denna ocksåBlev bra med länken! Är riktigt svag för klockor med svensk dagvisning, min säger hej.
Kul, första jag ser på forumet! Hur känns den?