• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens första kaffe

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Kör dubbelpipigt idag, GTG med två forumstammisar vid lunch! :)
image.jpg
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Det är väl inte lunch ännu?

Är det läder med ändlänkar du har på BB'n? Hur har du fått till det?

Nej, men jag tar det lite piano tills det blir lunch. :)

Jepp, stämmer. Köpte ändlänkar av David. Han har en tråd i Köp&Sälj :)
Jag har också en tråd någonstans där jag visar upp dem lite närmare. Ska rota fram den åt dig...

EDIT: Zackarias Dullfiere, here you go: https://klocksnack.se/threads/det-kom-ett-litet-paket.17178/
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Nej, men jag tar det lite piano tills det blir lunch. :)

Jepp, stämmer. Köpte ändlänkar av David. Han har en tråd i Köp&Sälj :)
Jag har också en tråd någonstans där jag visar upp dem lite närmare. Ska rota fram den åt dig...

EDIT: Zackarias Dullfiere, here you go: https://klocksnack.se/threads/det-kom-ett-litet-paket.17178/


Att ha en skön avslappnande förmiddag där man bara myser in tiden till lunch är nog bland det härligaste som finns.

Tack för länken, ska kolla in. Det ser faktiskt snyggt ut!
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Jag har svårt att ta av länken på min BB då jag älskar utseendet med länk, men man kommer förmodligen vilja byta till läder emellanåt.

Lunchtips: Råbiffen på Les Grand Escaliers i Sturegallerian, den golvade mig i Lördags.
 

tim ur länk

Rolex
2-Faktor
Har en Victorinox som får för lite hyllning. Denna arbetshäst drives av ett 7750 och har en grym "look". Tavlan är magisk, tyvärr kan jag inte fånga den med min fotokonst...


Dricker bryggkaffe (Gevalia) idag.

FsIuMY7.jpg


Ett handledsskott
M7NEW0W.jpg


Simma lungt!
 
Topp