Köpte den av @JohanHLM här på forumetAvundsjuk på den som ska få den levererad!!
Vad gick den för?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte den av @JohanHLM här på forumetAvundsjuk på den som ska få den levererad!!
Vad gick den för?
Cool, stort grattis!Fyndade denna på en pantbanksauktion, riktigt fint skick och ingen annan som budade så priset blev riktigt bra Tropic sport med Eterna spänne dessutom. Förhoppningsvis räcker ett batteribyte, annars får den åka på service. Tack @Rozzy för tipset
Syftade egentligen på helomslaget när du fick info om att kronan var märkt på din kommande TissotVerkligen!
En nykomling som verkar superbra kommer från dig, men ska ju tyvärr till en polare...
Nej, det är en keeper. Ska inte säljas.
Vad gav du för din bostad, alla dina klockor du sålt här på forumet, hur ofta har du sex med din fru...?
Snyggt fångst tratten?Äntligen fick jag tag på en kul billig lot, snål som jag är. Funktionen är osäker på gänget men för 600kr skickade så är det ingen större risk involverad . Tanksen och junghansen var lite av huvudmålet men resten är en bonus.
Tackar. Nä, från en tysk på Bayen.Snyggt fångst tratten?
Tackar. Nä, från en tysk på Bayen.
En hel del lovande dinkor, grattis!Äntligen fick jag tag på en kul billig lot, snål som jag är. Funktionen är osäker på gänget men för 600kr skickade så är det ingen större risk involverad . Tanksen och junghansen var lite av huvudmålet men resten är en bonus.
Den svarta tanken till höger såg trevlig ut!?Äntligen fick jag tag på en kul billig lot, snål som jag är. Funktionen är osäker på gänget men för 600kr skickade så är det ingen större risk involverad . Tanksen och junghansen var lite av huvudmålet men resten är en bonus.
Hämtat klockan. Riktigt trevlig och patinan nästan förhöjer klockan måste jag säga.Ropade nyss hem denna till billig peng. Efter ordentlig glaspolering och med rätt band som matchar patineringen ska den nog bli fin! Bra kul boett. Kvalitetstillverkare.
RECORD WATCH CO, GENEVÉ, ROYAL PEARL, Ø CA 34MM
Tydligen en svan ovanför loggan, jmf;
Mycket bra!Hämtat klockan. Riktigt trevlig och patinan nästan förhöjer klockan måste jag säga.
Omärkt tavla på den men tror den kan vara fin, även den andra som jag älskar tavlan på.Den svarta tanken till höger såg trevlig ut!?
Cool, en kompis till Heuern!Ett härligt kap, måste fixa glaset bara så blir det nog en bra sommarklocka
Facebook är bra iblandEtt härligt kap, måste fixa glaset bara så blir det nog en bra sommarklocka
PrecisCool, en kompis till Heuern!
Bara iblandFacebook är bra ibland
Grattis!Inte 18k, men likväl en väldigt fin Lemania
Asbra ju! Nytt glas, så blir den perfekt! Spiderweb är ju läckert och den har ju fantastiska index 12-3-6-9!Kunde blivit sämre. Två korrekta kronor och blanksvart tavla utan stora skador samt skarp boett. Dock små små spider dial effekter... Synd!
Tack! Svårt att få med imperfektionerna på bild men finns där tyvärr - så inte nas. Men visst är den helt ok!Asbra ju! Nytt glas, så blir den perfekt! Spiderweb är ju läckert och den har ju fantastiska index 12-3-6-9!
Tycker den ser bra ut, bättre än på deras bilderTack! Svårt att få med imperfektionerna på bild men finns där tyvärr - så inte nas. Men visst är den helt ok!
När jag hittat en perfekt såTycker den ser bra ut, bättre än på deras bilder
Intresserad ifall du skulle sälja den!
Superfin ju!Kunde blivit sämre. Två korrekta kronor och blanksvart tavla utan stora skador samt skarp boett. Dock små små spider dial effekter... Synd!
Tack! Man ser som sagt inte riktigt skadorna men jag ser såklart...Superfin ju!