Kunde blivit sämre. Två korrekta kronor och blanksvart tavla utan stora skador samt skarp boett. Dock små små spider dial effekter... Synd!
...Synd!? Du fokuserar på fel saker! Den är ju asfin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kunde blivit sämre. Två korrekta kronor och blanksvart tavla utan stora skador samt skarp boett. Dock små små spider dial effekter... Synd!
Ja jag vet. Jag har övervägt att sluta med vintage men när jag hittar en nästan mint vintageklocka är glädjen så stor att det är värt det...Synd!? Du fokuserar på fel saker! Den är ju asfin!
Den är nice med sprickor...är det inte något märke där sprickor kostar extra...Ja jag vet. Jag har övervägt att sluta med vintage men när jag hittar en nästan mint vintageklocka är glädjen så stor att det är värt det
Bild som är lite höjd skärpa i så man ser krackeleringarna.
Haha att vissa rolexgossar betalar extra för skadade tavlor är helt obegripligtDen är nice med sprickor...är det inte något märke där sprickor kostar extra...
Tycker du ska sluta med vintageJa jag vet. Jag har övervägt att sluta med vintage men när jag hittar en nästan mint vintageklocka är glädjen så stor att det är värt det
Bild som är lite höjd skärpa i så man ser krackeleringarna.
Snyggt fångat!Hyfsad vecka.
En blandning från tradera,loppisar.
Gillar visarna på Lejon dykaren
Du vet ju inte hur högt köparen hade gåttTycker du ska sluta med vintage
Själv ångrar jag mig som fan att jag inte köpte den svarta 33.3 tissoten. Har ju hur mycket mögel som helst att sälja som i sin tur hade generat att jag fått in den i princip gratis på vinsten av möglet. Men men ibland är man bara dum i huvudet.
Detta kommer ta tid att smälta
Du vet ju inte hur högt köparen hade gått
Ne men jag vet hur mycket jag kan spendera innan den inte hade blivet gratis längre , och så högt hade ingen budatDu vet ju inte hur högt köparen hade gått
Härlig samling, grattis.Man är tamesjutton inte klok.
Handlar klockor på autopilot liksom bara för man hittar dom till bra pris.
Helgens skörd...
En Seiko 6306 orört skick kan man ju inte säga nej till, från 1978
Seiko Gyro Marvels är ju så charmiga med den tjocka boetten som krävdes när man satte på en sjalvuppdragand modul på en vanlig Marvel, från 1959.
Trots att jag redan har ett helt gäng Citizen Alarm kan det ju inte skada med en till, bara att byta glas och köra, från 1963.
Seiko 5 tycker ju folk ar väldigt osexigt men DX modellen från Daini är trevligare än dom flesta med lite mer påkostad verk som har sekundstopp b.l.a. från 1968.
Ingen behöver jag och alla kommer att få gå men mysiga att klämma lite med.
Gillar att lura dig själv? Pengar är pengar.Ne men jag vet hur mycket jag kan spendera innan den inte hade blivet gratis längre , och så högt hade ingen budat
Snyggt! Är det fasett-slipat glas på seikon?Hyfsad vecka.
Du som köpte, månne?
Ne men jag vet hur mycket jag kan spendera innan den inte hade blivet gratis längre , och så högt hade ingen budat
Facetterat glas är det, den är totalt omöjlig att få till ett bra foto påSnyggt! Är det fasett-slipat glas på seikon?
what vad är haken???Gårdagens potentiella fynd. Ska bli spännade att klämma på när den landar.
Den saktar sigwhat vad är haken???
Den saktar sig
Snyggt! GrattisGårdagens potentiella fynd. Ska bli spännade att klämma på när den landar.
Och vem tusan har bråttom? Grattis!!!Den saktar sig
Haha, det har du förbaskat rätt iOch vem tusan har bråttom? Grattis!!!
Hur gick det till? Fick mail om den idag och då var den borta... Var det en superkort auktion? Fastpris?Gårdagens potentiella fynd. Ska bli spännade att klämma på när den landar.
Jag trodde jag var ensam med sekundvisaren. De är lika i indexen också. Undrar om de är gjorda i samma fabrik?Hyfsad vecka.
Köp nu 399 balobas. Klippte till utan att tänka efter. Tavlan/visare ser riktigt bra ut. Glas ser dock ut att vara fel?Hur gick det till? Fick mail om den idag och då var den borta... Var det en superkort auktion? Fastpris?
Men grattis!
haha gött! Bara att gratulera! @Fadershan vet nog om glaset men det kan man oavsett leva med för 399....Köp nu 399 balobas. Klippte till utan att tänka efter. Tavlan/visare ser riktigt bra ut. Glas ser dock ut att vara fel?
Tack. Det var dåligt med bilder ur dessa vinklar.haha gött! Bara att gratulera! @Fadershan vet nog om glaset men det kan man oavsett leva med för 399....
Bild mer från sidan! Ser spontant rätt vass ut?
Jag trodde jag var ensam med sekundvisaren. De är lika i indexen också. Undrar om de är gjorda i samma fabrik?