Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det min gamla Viggen tro?Vart två st idag
Jag har två länkbitar till den där som jag aldrig hann ge @Seikosthlm.Vart två st idag
Just det. Det glömde jag bortJag har två länkbitar till den där som jag aldrig hann ge @Seikosthlm.
Jag har två länkbitar till den där som jag aldrig hann ge @Seikosthlm.
Ja det är din gammla, Ahh nice! Skickar ett pm så kan jag swisha för frakt om du har lust att skicka? Dok ingen brådskaJust det. Det glömde jag bort
Skulle påstå att det är äkta Gucci ja, köpt en del.Detta lilla paket från Egypten dök upp alldeles nyss med personlig leverans vid min ytterdörr!
Ooookej? Det var inte det här jag hade köpt men det ligger något mer där va?
Har lääänge letat efter en snygg 20 mm Enicar-länk till några av mina klockor och till slut så jag jag detta och det verkar dessutom vara i NOS-skick!
...och bonusbandet måste väl vara äkta GUCCI ändå?
Vad kul, för det var inget jag hade bestält utan det skickade säljaren bara med och då jag frågade om det var äkta så sa han att det var ett äkta vintage GUCCI men då det kom från Egypten blev jag skeptisk...Skulle påstå att det är äkta Gucci ja, köpt en del.
Härlig hög! Om du råkar välja sälja dam UG'n så hojta tillLite gott och blandat från en större lot. Kommer från nedlagt urmakeri. De flesta behöver dock lite kärlek
Tack! Ska ha det i åtanke måste kolla med frun förstHärlig hög! Om du råkar välja sälja dam UG'n så hojta till
Alpinan,Lite gott och blandat från en större lot. Kommer från nedlagt urmakeri. De flesta behöver dock lite kärlek
Hojta till om du ska släppa UGn eller Alpinan!Lite gott och blandat från en större lot. Kommer från nedlagt urmakeri. De flesta behöver dock lite kärlek
Detta lilla paket från Egypten dök upp alldeles nyss med personlig leverans vid min ytterdörr!
Ooookej? Det var inte det här jag hade köpt men det ligger något mer där va?
Har lääänge letat efter en snygg 20 mm Enicar-länk till några av mina klockor och till slut så jag jag detta och det verkar dessutom vara i NOS-skick!
...och bonusbandet måste väl vara äkta GUCCI ändå?
Bumper månfas i skruvad stålboett. Rätt kool!
Ovanligt lyckad formgivning, den förstår jag att du slog till på.Bumper månfas i skruvad stålboett. Rätt kool!
Grattis!Lite gott och blandat från en större lot. Kommer från nedlagt urmakeri. De flesta behöver dock lite kärlek
Tyvärr ingen Enicar länk i högenGrattis!
Hittar du någon Enicar-länk så hojta till!
Tack för at du tittade i alla fall!Tyvärr ingen Enicar länk i högen
Monopol! Nä, gillar dem skarpt.@Staafen köper upp alla Sveriges MRP.SA Citys