• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
??!
976C92D8-6EC0-4F93-A4A1-5B9ECBE6AF55.png
75AA40E7-7E98-4CF5-A041-ACC32E2AD32E.gif

7CB3B82B-1201-46F4-9B7D-1BB1DB280C5B.jpeg
 

Hugger69

Patek
2-Faktor
Detta lilla paket från Egypten dök upp alldeles nyss med personlig leverans vid min ytterdörr!
IMG_3418.jpg
IMG_3419.jpg


Ooookej? Det var inte det här jag hade köpt men det ligger något mer där va?

Har lääänge letat efter en snygg 20 mm Enicar-länk till några av mina klockor och till slut så jag jag detta och det verkar dessutom vara i NOS-skick!

IMG_3420.jpg
IMG_3421.jpg
IMG_3422.jpg


...och bonusbandet måste väl vara äkta GUCCI ändå?
IMG_3423.JPG
 

Hugger69

Patek
2-Faktor
....det kom fler saker idag då det här låg i brevlådan efter lunch!

Inropad på Tratten häromdagen för lite och ingenting är denna underbart trevlig lilla sak, komplett med originallänk!
Notera det fint facetterade glaset!

Den får min fru bära vid festliga tillfällen och den verkar dessutom vara i NOS-skick!

IMG_3428.jpg
IMG_3430.jpg
IMG_3431.jpg
IMG_3429.jpg
467104036_ab76f88a-c142-479b-8a0e-d38eeb9cac8c.jpg
 
Senast ändrad:

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Detta lilla paket från Egypten dök upp alldeles nyss med personlig leverans vid min ytterdörr!
IMG_3418.jpg
IMG_3419.jpg


Ooookej? Det var inte det här jag hade köpt men det ligger något mer där va?

Har lääänge letat efter en snygg 20 mm Enicar-länk till några av mina klockor och till slut så jag jag detta och det verkar dessutom vara i NOS-skick!

IMG_3420.jpg
IMG_3421.jpg
IMG_3422.jpg


...och bonusbandet måste väl vara äkta GUCCI ändå?
IMG_3423.JPG
Skulle påstå att det är äkta Gucci ja, köpt en del.
 

Hugger69

Patek
2-Faktor
Skulle påstå att det är äkta Gucci ja, köpt en del.
Vad kul, för det var inget jag hade bestält utan det skickade säljaren bara med och då jag frågade om det var äkta så sa han att det var ett äkta vintage GUCCI men då det kom från Egypten blev jag skeptisk... ;)
Storleken är på lie udda 17 mm men jag har några klockor som det funkar på så det var ett trevligt tillskott! 👍

För övrigt har jag skrivit lite idag i SuperCompressor-tråden som kanske kan intressera herrn? :bookworm:
 
Senast ändrad:
S

Staafen

Guest
Detta lilla paket från Egypten dök upp alldeles nyss med personlig leverans vid min ytterdörr!
IMG_3418.jpg
IMG_3419.jpg


Ooookej? Det var inte det här jag hade köpt men det ligger något mer där va?

Har lääänge letat efter en snygg 20 mm Enicar-länk till några av mina klockor och till slut så jag jag detta och det verkar dessutom vara i NOS-skick!

IMG_3420.jpg
IMG_3421.jpg
IMG_3422.jpg


...och bonusbandet måste väl vara äkta GUCCI ändå?
IMG_3423.JPG
 
Topp