Watchwizard
Basic
Bra tradera dag idag då 18mm BoR länk med curved endlinks eftersöks!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är nog 16 luggar på dom där, åtminstone den svarta brukar vara det när dom ligger runt 30mm. Budade nog upp den svarta en aning av misstag, gick väl ändå för en överkomlig peng...Bra tradera dag idag då 18mm BoR länk med curved endlinks eftersöks!
18mm på den vita och gissar nog som du 16mm på den svarta, jaså det var du!Är nog 16 luggar på dom där, åtminstone den svarta brukar vara det när dom ligger runt 30mm. Budade nog upp den svarta en aning av misstag, gick väl ändå för en överkomlig peng...
/Foppa
Hur långa är de? Hade varit lite kul som armband, dvs utan klocka.9 stycken NOS Gay Freres bamboo's i mindre storlek
14.5 cm enligt säljaren!Hur långa är de? Hade varit lite kul som armband, dvs utan klocka.
Aj, lite korta. Annars hade jag varit sugen.14.5 cm enligt säljaren!
En bra idé faktiskt. Det hade blivit fint
Tror du har en guldklimp där!Plexit eller tavlan Hoppet är att det är en vettig tavla därunder men vem vet. Lite av thrillen med vintage att gambla lite
Var det paketet från Tradera? Ser ju toppen ut.
En massa roliga länkar. Många med prislapp kvar men frun tackade nej till att besöka ”min klockbutik”…
Jag är glad att det istället finns likasinnade här på forumet!
Fick hem detta kvalitetsur anno 1990 idag. I med nytt batteri och den tickade igång direkt och på med matchande kinesiskt Tropic. Den känns förvånansvärt välbyggd.
Ja, det var långt över förväntan. Fast hoppas gör man ju alltid.Var det paketet från Tradera? Ser ju toppen ut.
Vad roligt! Vad är det för mått på FS-länken?Ja, det var långt över förväntan. Fast hoppas gör man ju alltid.
JB Champion garantikort:
Kalenderlänk:
Superfin! Härliga index. Kom den med så välmatchat band?Seamaster med kul tavla, tror de brukar kallas "curtain" "ribbon" eller kanske tapestry?
En till!En till!
Denna läckerbit med guldfärgade index och visare. Som om inte vore nog kom även:
En länk från min länk-dealer:
Nästa steg blir att leta efter en mer lämplig klocka åt den
Om någon sitter på en Argonaut från 70-talet så hojta.
Nej det hade jag sen gammaltSuperfin! Härliga index. Kom den med så välmatchat band?
Seamaster med kul tavla, tror de brukar kallas "curtain" "ribbon" eller kanske tapestry?
Visa din! Jag tycker också index och visare är en fullpott på denna, föredrar att det inte är någon lysmassa.Vad fin! Gillar den här tavelvarianten bättre än de släta. Jag har ju som bekant en med lite bredare mönstring och annorlunda index, visare. Din var nästan tuffare! Också cal 503?
Visa din! Jag tycker också index och visare är en fullpott på denna, föredrar att det inte är någon lysmassa.
Nej denna har cal 562, det är en 14762 från -61
14762 eller är det en tidigare 50-tals referens?Tror jag postade rätt nyligen, men här är den igen.
14762 eller är det en tidigare 50-tals referens?