Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen aning faktiskt - trodde det var en helt nedsliten krona! Får se när det landar helt enkelt, värt en chansning.Aldrig sett tidigare, är det en mussla istället för en krona? Charmigt om inget annat!
Riktigt snygg lagning med ståltråd i låsetIngen aning faktiskt - trodde det var en helt nedsliten krona! Får se när det landar helt enkelt, värt en chansning.
Rent skräp går säkert att byta till vanligt bandstift!Riktigt snygg lagning med ståltråd i låset
Vad var det för klocka?
Aldrig sett tidigare, är det en mussla istället för en krona? Charmigt om inget annat!
Nja... Och sen var det musslan, som sagt!Inte helt olik i designen, men inte helt samma?
Helt klart liknande design, men det är inte en krona på din utan snarare ett snäckskal. Säkert en fin vintagelänk, men förmodligen inte Rolex. Har du tur kan det vara nåt annat skoj märke!Inte helt olik i designen, men inte helt samma?
Gör det när den kommer, fanns inga bättre bilder att tillgå. Du är osäker med andra ord?Du får posta fler bilder.
Det är uppenbarligen ingen krona så jag vet inte vad det är.Gör det när den kommer, fanns inga bättre bilder att tillgå. Du är osäker med andra ord?
Grattis! När du får hem den får du posta en bild pronto!Klickade nyss hem den här, chansprutade ganska grovt och det gick vägen. Spänd på att få klämma på den när den kommer fram (om den nu gör det) .
Tackar! Haha eller hur! Jag såg också en mängd roliga tillfällen att ha användning för ProntoGrattis! När du får hem den får du posta en bild pronto!
Skämt åsido så ser den ut att ha en fin marmorliknande patina!Tackar! Haha eller hur! Jag såg också en mängd roliga tillfällen att ha användning för Pronto
Man kan nästan skära sig på boetten... Som sig bör mao
Eftersom det inte finns någon ”fuck, nu klantade jag mig och betalade alldeles för mycket-tråd” så hamnar den istället här.
Lila ”klägg” på boettlocket. Vem tror att verket överlevt alla år utan användning?
Nån som vet om batteri satt i (då lär jag ju vara helt körd) eller om de sattes i när de såldes och rengjordes?
Oavsett vilket, nu får @tdn-dk passa sig när det gäller foton på krispiga Omegor mot bakgrund av stubbe!
Fina boetter, föredrog den rätt grova parallella borstningen jag hade på min men tavelfärgen på din är läckrare. Fin klocka!
Eftersom det inte finns någon ”fuck, nu klantade jag mig och betalade alldeles för mycket-tråd” så hamnar den istället här.
Lila ”klägg” på boettlocket. Vem tror att verket överlevt alla år utan användning?
Nån som vet om batteri satt i (då lär jag ju vara helt körd) eller om de sattes i när de såldes och rengjordes?
Oavsett vilket, nu får @tdn-dk passa sig när det gäller foton på krispiga Omegor mot bakgrund av stubbe!
Hehe! Jag ska försöka låta bli!Man kan nästan skära sig på boetten... Som sig bör mao
Fina boetter, föredrog den rätt grova parallella borstningen jag hade på min men tavelfärgen på din är läckrare. Fin klocka!
Vita visarna gör sig riktigt bra mot tavlan. Var sugen på den där med, riktigt lyckad. Skönt ljud i stämgaffeln också. Finns säkert något hanteringsmärke på boetten!Hehe! Jag ska försöka låta bli!
Ja, boetten är riktigt vass, men det var definitivt tavlan som fällde avgörandet!
Superclean - vilket jag gillar.
...Även om det lustigt nog clashar med att jag också gillar funky 70-talstavlor. Go figure!
Nu ska man bara våga ta mod åt sig och våga använda något som aldrig tidigare varit det.
Första dingen!
Finns säkert något hanteringsmärke på boetten!
Hahaha. Ska bli spännande!
Grattis till köpet!AJEMEN! Äntligen. Sorry @grodslukarenx såg att du också budade
Om jag har förstått det rätt är det ref 2577? (Skruvad bakboett) Vad tror experterna annars om denna? Är tavlan ok?
Kommer mer bilder när jag fått hem den!
Ser fin och opolerad ut. Gick en jumbo med lite tråkig tavla för 3500 tidigare i veckan. Bra priser!AJEMEN! Äntligen. Sorry @grodslukarenx såg att du också budade
Om jag har förstått det rätt är det ref 2577? (Skruvad bakboett) Vad tror experterna annars om denna? Är tavlan ok?
Kommer mer bilder när jag fått hem den!
Tackar!Grattis till köpet!
Jo det var det jag tyckte. Hade maxbud betydligt högre, kändes hyfsat billigt ja? Blir spännande att få hem den!Ser fin och opolerad ut. Gick en jumbo med lite tråkig tavla för 3500 tidigare i veckan. Bra priser!
Bästa boetten!Tackar!
Jo det var det jag tyckte. Hade maxbud betydligt högre, kändes hyfsat billigt ja? Blir spännande att få hem den!
Visst är det en 2577? Är väl den "fetaste" isf? Gillar den skarpt!Bästa boetten!
Har inte koll på referenserna, vet inte om det finns fler än en med skruvade boettlocket. Rejäla fasningar på bandhornen, nog de bredaste jag sett.Visst är det en 2577? Är väl den "fetaste" isf? Gillar den skarpt!