• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

Knep denna på ren chans - högst otroligt, jag vet - men är det ett rejält slitet gammalt Rolex-jubilee? :eek:

@Per kanske vet? Eller @Aurum ?
F004D44D-C84E-41D9-88C5-400FE03C0B14.png
Aldrig sett tidigare, är det en mussla istället för en krona? Charmigt om inget annat!

8F73EA37-25A0-4894-A0CD-BB54880330A2.jpeg

Eftersom det inte finns någon ”fuck, nu klantade jag mig och betalade alldeles för mycket-tråd” så hamnar den istället här. ;)

Lila ”klägg” på boettlocket. Vem tror att verket överlevt alla år utan användning?
Nån som vet om batteri satt i (då lär jag ju vara helt körd) eller om de sattes i när de såldes och rengjordes?

Oavsett vilket, nu får @tdn-dk passa sig när det gäller foton på krispiga Omegor mot bakgrund av stubbe! ;)

Eftersom det inte finns någon ”fuck, nu klantade jag mig och betalade alldeles för mycket-tråd” så hamnar den istället här. ;)

Lila ”klägg” på boettlocket. Vem tror att verket överlevt alla år utan användning?
Nån som vet om batteri satt i (då lär jag ju vara helt körd) eller om de sattes i när de såldes och rengjordes?

Oavsett vilket, nu får @tdn-dk passa sig när det gäller foton på krispiga Omegor mot bakgrund av stubbe! ;)
Man kan nästan skära sig på boetten... Som sig bör mao :hungry:

Fina boetter, föredrog den rätt grova parallella borstningen jag hade på min men tavelfärgen på din är läckrare. Fin klocka!
4344430654_f4c3ebbd45.jpg

Man kan nästan skära sig på boetten... Som sig bör mao :hungry:
Hehe! Jag ska försöka låta bli! ;)

Fina boetter, föredrog den rätt grova parallella borstningen jag hade på min men tavelfärgen på din är läckrare. Fin klocka!
4344430654_f4c3ebbd45.jpg

Ja, boetten är riktigt vass, men det var definitivt tavlan som fällde avgörandet!

Superclean - vilket jag gillar.
...Även om det lustigt nog clashar med att jag också gillar funky 70-talstavlor. Go figure! :)

Nu ska man bara våga ta mod åt sig och våga använda något som aldrig tidigare varit det.
Första dingen! :nailbiting:

Hehe! Jag ska försöka låta bli! ;)

Ja, boetten är riktigt vass, men det var definitivt tavlan som fällde avgörandet!

Superclean - vilket jag gillar.
...Även om det lustigt nog clashar med att jag också gillar funky 70-talstavlor. Go figure! :)

Nu ska man bara våga ta mod åt sig och våga använda något som aldrig tidigare varit det.
Första dingen! :nailbiting:
Vita visarna gör sig riktigt bra mot tavlan. Var sugen på den där med, riktigt lyckad. Skönt ljud i stämgaffeln också. Finns säkert något hanteringsmärke på boetten!

Hahaha. Ska bli spännande!

Tillbaka
Topp