Så är ett oftast! Men man borde nog kanske ta sig tid oftare, kan bli lättare att fynda då.Jag har nog aldrig åkt å kollat på lot eller klocka innan köp Meen så gör jag jag ju inte alltid så lyckade köp heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så är ett oftast! Men man borde nog kanske ta sig tid oftare, kan bli lättare att fynda då.Jag har nog aldrig åkt å kollat på lot eller klocka innan köp Meen så gör jag jag ju inte alltid så lyckade köp heller
Finns en anledning att jag bara kommenterar andras fynd och inte postar egna i denna trådSå är ett oftast! Men man borde nog kanske ta sig tid oftare, kan bli lättare att fynda då.
Hehe!Finns en anledning att jag bara kommenterar andras fynd och inte postar egna i denna tråd
Rätt ok utdelning! Inget speciellt märkvärdigt, bara noname.Jag har nog aldrig åkt å kollat på lot eller klocka innan köp Meen så gör jag jag ju inte alltid så lyckade köp heller
Det längst upp, vad är det för bredd på endlinksen?Rätt ok utdelning! Inget speciellt märkvärdigt, bara noname.
18 mm tror jag.Det längst upp, vad är det för bredd på endlinksen?
Ja nu jäklar har du länkar iaf!!Rätt ok utdelning! Inget speciellt märkvärdigt, bara noname.
Jovars! En hel del smala länkar fanns det också. Fanns lite annat också. Bl.a. corfam ”perlon” som i 16 mm som är lite udda och roliga. Och så var det en hel del skitfula 70-tals band också.Ja nu jäklar har du länkar iaf!!
Är de 19 så kan jag vara intresserad18 mm tror jag.
Mätt nu, de är 18 mmÄr de 19 så kan jag vara intresserad
Riktigt kap! Hade den på bevakning men har köpstopp... Hoppas inget krånglar med den, inte de lättaste att hitta delar tillKvällens stressköp från bayen. Finns lite att jobba på men klockan tickar och indexarna är inte helt dumma. 1200kr blev det. Det ska bli skoj att snygga till den.
Se där ja. Haha, jag har också köpstopp men kunde inte motstå ( får sälja lite annat så frugan blir nöjd). Ja vi får se hur den går, ska bli spännande att få hem den.Riktigt kap! Hade den på bevakning men har köpstopp... Hoppas inget krånglar med den, inte de lättaste att hitta delar till
Nämen oj va bra! Fasiken vad alla verkar göra fynd! Jag köper tydligen alldeles för dyrtKvällens stressköp från bayen. Finns lite att jobba på men klockan tickar och indexarna är inte helt dumma. 1200kr blev det. Det ska bli skoj att snygga till den.
Tack! Ja den är jag ordentligt nöjd med, men det är långt mellan fynden på nätet. Fast oftast får man ju vad man betalar för .Nämen oj va bra! Fasiken vad alla verkar göra fynd! Jag köper tydligen alldeles för dyrt
Så santTack! Ja den är jag ordentligt nöjd med, men det är långt mellan fynden på nätet. Fast oftast får man ju vad man betalar för .
Låt mig vara den första att utbrista jävlarihelvetevadärdetdär?Testar senaste fyndet.
En redig klump rostfritt.
Camy Airport Superautomatic.
Låt mig vara den första att utbrista jävlarihelvetevadärdetdär?
Väldigt cool!
Bjuder du på lite detaljbilder? Dessa kan nog vara bland de coolaste en kan ha runt armen!
Vad är det för bredd? Riktigt fina
What a great find! Which movement is it?Inte dagens men fynd!
22 lugs , 16 länkkroppVad är det för bredd? Riktigt fina
22 lugs , 16 länkkroppVad är det för bredd? Riktigt fina
Riktigt snygg!Love blue dials
Denna er lige ankommet til samlingen
Ref. 136.0099, cal. 1030 fra 1972