Hmm..
Hmm.. Kanske misstog mig nu, men ser ut som en butik i Hbg, men ser nu att det nog var fel
Snygg Ploprof oavsett vad![]()
Jag tror vi tänker på samma butik. Välkommen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm..
Hmm.. Kanske misstog mig nu, men ser ut som en butik i Hbg, men ser nu att det nog var fel
Snygg Ploprof oavsett vad![]()
Klassisk Adidasdress och Hublot funkar förvånansvärt bra.
![]()
Det är någonting med den här jackan som gör att jag ser suspekt ut för blir alldeles för ofta stannad i centrum av polisen när jag har den på mig haha..
Jackan kompletteras gärna med ett par mjukisbyxor samt sneakers för att få den rätta förortslooken.
![]()
Jorge i Snabba Cash hade en liknande Puma, det e därför![]()
Haha låter som en vettig förklaring, men jag hade jackan innan filmen också, och det var lika illa då![]()
Anar jag nyputsade skor...?![]()
Det vet du! Tack för hjälpenAnar jag nyputsade skor...?![]()
Beklagar, det var faktiskt riktat till N.bergströmTouché...
Var på en promenix med Nike Free runt Soho och Nolita (Nolita som f.ö. är den sämsta förkortningen haha)
Beklagar, det var faktiskt riktat till N.bergström
På en trottoar, antagligen inte så nära dig
Den är, ännu, roligare än man tror vid första anblicken den där tavlan. Minute track är naturligtvis riktigt coolt men det är grymt att den blixtrar till och blir i det närmaste vit i vissa vinklar/ljus.