• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
image.jpg
 

almeyero

Panerai
Det är någonting med den här jackan som gör att jag ser suspekt ut för blir alldeles för ofta stannad i centrum av polisen när jag har den på mig haha..

Jackan kompletteras gärna med ett par mjukisbyxor samt sneakers för att få den rätta förortslooken.

image.jpg
 

SSL

Audemars
Det är någonting med den här jackan som gör att jag ser suspekt ut för blir alldeles för ofta stannad i centrum av polisen när jag har den på mig haha..

Jackan kompletteras gärna med ett par mjukisbyxor samt sneakers för att få den rätta förortslooken.

image.jpg

Jorge i Snabba Cash hade en liknande Puma, det e därför ;)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Den är, ännu, roligare än man tror vid första anblicken den där tavlan. Minute track är naturligtvis riktigt coolt men det är grymt att den blixtrar till och blir i det närmaste vit i vissa vinklar/ljus.


Precis, den är väldigt sällan silverfärgad måste jag säga. Gillar skiftningarna som fan...
 
Topp