EmKay
Basic
Schnyggg!Har nog postat i varenda tråd idag.. Men det skiter jag i!! Den här är värd all uppmärksamhet;-)
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schnyggg!Har nog postat i varenda tråd idag.. Men det skiter jag i!! Den här är värd all uppmärksamhet;-)
![]()
Himmel, nu börjar jag känna mig gammal och inte med i svängen, no offence - men vad har du på dig? Pjamasbyxor du med?
Pyjamas och rolle
![]()
Tack Mannen. Den är verkligen allround men det är roligt att ha fler klockor att variera sig med.Superfin klocka du har! Perfekt till alla kläder tycker jag, men det kanske jag säger för att jag tycker klockan är så snygg och borde vara på jämnt.. ;-)
Shorts, carshoes o linneskjorta...
![]()
Hahaha! Tackar!Det där är i mina ögon så fulländat att jag torkar en tår från kinden samtidigt som jag vill kyssa dig! Enkelt, visst, kanske i någons ögon t.o.m tråkigt, men satan i gatan vad harmoniskt det är. Blått är min husgud!
Fasen!!!!! Va snyggt med ditt insert är!!!!Gråblå insert till jeans och blå pike.
![]()
Tack Mannen. Den är verkligen allround men det är roligt att ha fler klockor att variera sig med.
![]()
![]()
Blå dubbelknäppt kavaj, gråa byxor samt svarta brogues dagen till ära.
Ser bra ut men samtidigt varmt! vet inte vad ni har för väder men sett till här så ser det lite väl höstigt ut kan jag tycka![]()
Snyggt!Gråblå insert till jeans och blå pike.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt. Men var är du? Murmansk? Du ser höst/vinterklädd ut.
Ny kostym! Ny klocka! Nya skor! Första dagen på jobbet efter semestern...
![]()