• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

EmKay

Omega
Har nog postat i varenda tråd idag.. Men det skiter jag i!! Den här är värd all uppmärksamhet;-)
image.jpg
Schnyggg!
 

demondave

Rolex
Vissa skulle inte kalla det här kläder, men vafan, ska man bara ner till Ica så :) Hade dock inte endast det här, mörkblå tunn långärmad tischa, riktigt ljusa jeans och mörkblå sneakers.

image.jpg


Det randiga är inte tischan, det är täcket som fick agera fond. Matchade ju även det.
 

Martinuz

Omega
Det där är i mina ögon så fulländat att jag torkar en tår från kinden samtidigt som jag vill kyssa dig! Enkelt, visst, kanske i någons ögon t.o.m tråkigt, men satan i gatan vad harmoniskt det är. Blått är min husgud!
Hahaha! Tackar!:)
Kan aldrig gå fel med blått, blanda nyanser o texturer/material så är man alltid hemma, safe men inte tråkigt;)
 

Man

Rolex
Tack Mannen. Den är verkligen allround men det är roligt att ha fler klockor att variera sig med.

Jo jag förstår absolut att man kan vilja variera sig.
Samtidigt är det ju trevligt att din Rolex passar till allt. Dessutom tycker jag att den är en av de allra snyggaste klockorna en kvinna kan ha.
Mvh
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fakk this! Nu har jag jobbat en heeeel vecka efter semestern.. Nu tar jag helg!!
image.jpg
 
Topp