• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

Även om 33 gradig värme är behagligt är jag faktiskt avundsjuk på er som kan börja använda flanell-byxor och kängor.

image.jpg

Nja skulle nog snarare kalla det outhärdligt....imponerande att kunna bära långbyxor måste jag säga.
 

PIC

Cartier
2-Faktor
tmp_18744-DSC_0881-1184176831.JPG
Torsdagsslips, på mitt kontor är det typisk svensk klädkod. Jeans och polotröja, så jag klär mig inte varje dag i slips men försöker få in lite stil i alla fall.
 

Camo00

Patek
tmp_18744-DSC_0881-1184176831.JPG
Torsdagsslips, på mitt kontor är det typisk svensk klädkod. Jeans och polotröja, så jag klär mig inte varje dag i slips men försöker få in lite stil i alla fall.
Lite samma här. Skittrist, men kommer jag i slips till jobbet så blir jag utskrattad. Jobbar i offentlig sjukvård så med den här outfitten är jag mest uppklädd på jobbet idag, by far... :shifty:

DSC_1381.jpg
 
  • Like
Reactions: PIC
Topp