Snyggt klädd!Nytt band på kronon från Rhein Fils. Vad tycks? Blev riktigt bra tycker jag. Monks, Alfred Sargent.
![]()
![]()
![]()
Jag älskar klockan! Vad är det för ref på den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt klädd!Nytt band på kronon från Rhein Fils. Vad tycks? Blev riktigt bra tycker jag. Monks, Alfred Sargent.
![]()
![]()
![]()
Tack! Det är en 79280.Snyggt klädd!
Jag älskar klockan! Vad är det för ref på den?
Tack! Det är en 79280.
![]()
Tror att jag har funnit min Soul Provider. Eller i alla fall klädsliga rådgivare. Snyggt!Nytt band på kronon från Rhein Fils. Vad tycks? Blev riktigt bra tycker jag. Monks, Alfred Sargent.
![]()
![]()
![]()
Tummen upp för Axel arigato!
![]()
Ser ut som barbourVad jobbar du för jacka här?
Barbour liddesdaleVad jobbar du för jacka här?
Stryk skjortan![]()
Ånga i duschenMin flickvän har inget strykjärn tyvärr![]()
Förklara![]()
Jävlar vad smart!Häng plagget på en större rund galge högt upp i badrummet på tex. handdukstorken- INTE en stålwire dito (för att undvika hängmärken)
På med duschen på varmaste och stäng dörren.
Låt det ånga på i ca10min
Lufttorka plagget
Ut o stek i en skjorta värdig en RO.
Funkar rätt bra på många material, framförallt linne men inget slår strykjärn.Jävlar vad smart!
Skall testas
Allt är värdigt en RO![]()
Ånga i duschen
Det här med att öht ha på sig en ostruken.Inget slår en nystruken skjorta
Det här med att öht ha på sig en ostruken.
Well. Han har ju inget strykjärn......Inget slår en nystruken skjorta
Jag har lite att testa känner jagVattenkokare om man har tillgång till en sådan fungerar tom bättre i mitt tycke @BadkarsPiraten
Jag har lite att testa känner jag![]()
Eller skaffa ett strykjärn, en bra investering
Säger jag som aldrig stryker men det gör å andra sidan kvinnan i huset![]()
Snygg blazer, märke? Snyggt matchat överlag för den delen!Så här blev det idag. Något suddig bild, svårt det här..
![]()
Och här är klockan
![]()
Att stryka är ju terapi för själen!