Till jeans har man en blazer för tusan!
Snygga plagg, skor och KLOCKA annars...![]()
Äsch, följa regler är ju både jobbigt och trist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Till jeans har man en blazer för tusan!
Snygga plagg, skor och KLOCKA annars...![]()
Slips från Berg & Berg!
Snygga puppor carlanton , har dom något speciellt namn, eller ska jag lägga in bilden på dig i min "ska ha"-mapp![]()
En av favoritslipsarna från TM Lewin!
Välklätt och snyggt som vanligt! Jobbar tyvärr i en bransch där kostym på daglig basis inte är gångbart, för jäkla synd faktiskt![]()
En av favoritslipsarna från TM Lewin!
De senaste dagarna: lite Head Porter+, WTAPS, Clarks, Uniqlo, Supreme och en Breitling som inte fick vara med på bild.
![]()
![]()
![]()
Vad är det för märke på jackan ? riktigt snygg
Iron Heart. Funderar på att sälja den (medium), släng iväg ett PM om du är intresserad.
Medium var länge sen man kunde ha min vän
Edit: Men du får gärna tipsa om inköpsställe
http://www.ironheart.co.uk/jackets/ihm-02.html
Finns en 27-sidig tråd om jackan på IH-forumet (http://www.ironheart.co.uk/forum/index.php?topic=4089.0). Man kan ju föreställa sig att KS är nördigt och analt, men har man väl fastnat i denim- och reproträsket inser man att vi har en bit kvar...
Är du alltid så välklädd i skolan, JakobZ?![]()
Matchy. Matchy.
TM Lewin igen!
Double windsor knut?
Måste ge dig cred för att du alltid lyckas riktigt bra med din slips-skjorta-näsduk matchning.
TM Lewin igen!
![]()
Dagens! Seikon har suttit på handleden ett tag nuOch som JakobZ så är det bara four in hand som gäller idag en dubbel.
TM Lewin är bra skit deras skjortor är riktigt bra till rätt pris även!TM Lewin igen!