Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu när jag äntligen har skaffat Tapatalk så funkar ju uppladdningen hur smidigt som helst. Fredagens outfit, shorts från Hilfiger, tröja Calvin Klein och grymmaste Milgaussen![]()
Massa bra krejjor vettu!
Jäkligt nöjd med dubbelmatchningen faktisktDubbelt +
tavla o sekundvisare matchas med byxor och glaset med tröjan![]()
Loake 1880 embankmentva äre för skor?
Loake 1880 embankment
Köpta via pediwear, tips är dock att prova lästen innan, den är lite knepig!Tack för tipset! Tänkte faktiskt precis investera i lite loakevar handlar du dem?
Tack för tipset! Tänkte faktiskt precis investera i lite loakevar handlar du dem?
Dressad inför lillpojkens dop
![]()
Höll på att trycka på "anmäl" när jag såg den här bilden ...Sjukt varmt på landet...
![]()
Är det med avsikt du får ihop skosulan, sömmen på jeansen och bandet till Explorern? I så fall ska jag trycka på gilla. Inte minst för din fina 1016!Utforskar kontoret.
![]()
Höll på att trycka på "anmäl" när jag såg den här bilden ...
... men ska strax trycka på gilla i stället.
Helt klart en suverän bild, när man kollar några gånger extra...
Sedan ska jag surfa över till thesartorialist.com, så att allt bildmaterial kan bli dödsallvarligt och ... överpretentiöst.
A