Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fint, fint.
Snart kommer nån rekommendera Sunspel.Var köper man/ni hyfsade tshirts utan tryck? Sv el vit.
Köper från COS och de kostar 150kr.Var köper man/ni hyfsade tshirts utan tryck? Sv el vit.
ICA Maxi och Lager 157.Var köper man/ni hyfsade tshirts utan tryck? Sv el vit.
Snart kommer nån rekommendera Sunspel.
Jag köper mina på typ Weekday för 150 spänn.
Köper från COS och de kostar 150kr.
Är riktigt nöjd med deras t-shirt
Tack. Får väl ta o köpa på mig lite och göra en utvärdering. Har kört lite cheap monday, men förstod tidigare i tråden att man inte kan ha tryck om man är vuxen.ICA Maxi och Lager 157.
Nu va det länge sedan man jag har handlat någon t-shirt på lager 157 och det var det sämsta tänkbara.ICA Maxi och Lager 157.
https://www.lager157.com/artikel/t-shirt-marlonNu va det länge sedan man jag har handlat någon t-shirt på lager 157 och det var det sämsta tänkbara.
Vill du ha ett mellanting mellan svindyrt och skräpbilligt så kan jag rekommendera antingen Filippa K eller NN07. Båda märkena bjuder på bra kvalitet till ett överkomligt pris.Var köper man/ni hyfsade tshirts utan tryck? Sv el vit.
Köpte deras silk cotton-piké och har samma känslaBrukar köpa H&Ms premium quality t-Shirts, överförväntan faktiskt!
H&Ms premium cotton är det mest prisvärda jag haft, typ 150:- och oväntat bra kvalitet.Var köper man/ni hyfsade tshirts utan tryck? Sv el vit.
Ut och göra stan osäker?Kavaj och slips från OJ, skjorta från Hansen & Jacob, byxor från j.lindeberg, skor från c&j och en tt Daytona ikväll
Jag gör Vann spa förbannat osäkert! Akta er för poolerna mellan 21-23Ut och göra stan osäker?
Inte dumt!Kavaj och slips från OJ, skjorta från Hansen & Jacob, byxor från j.lindeberg, skor från c&j och en tt Daytona ikväll
Väl avvägt!Länge sedan ett Rozzy-shot!