Classy! Snygg svid också!Länge sedan ett Rozzy-shot!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Classy! Snygg svid också!Länge sedan ett Rozzy-shot!
Ta av "bjäfset" så är det kanon!Kände mig på somrigt humör nu när solen kom åter. En vintage "lyx sport" med somrigt ljus tavla och där länken är halva grejen. De blå visarna matchar nya linneskjorta från J Lindeberg. Och så slängde jag på lite bjäfs då det känns somrigt med.
Ta av "bjäfset" så är det kanon!
Det bryr sig nog ingen om, men det där bandet? Klockan är värd ett fint band i rätt storlek.Idag struntade jag i att matcha skorna och klockarmbandet - so sue me!
Vad är det för kavaj?Första posten men tyckte denna matchning blev bra
Lindeberg Kavaj, Eton skjorta, NN07 chinos och Meermin pjucks. Klockan en Revue sport med compressor boett på ett BOR.
Hopper soft linen dogtooth i grönt. Linne/bomullsblandningVad är det för kavaj?
Känner igen mig i din kombo, ljusa brallor, vans authentic och en fräsch buzzcut, perfekt sommarkombo! Varifrån kommer byxorna?
Det är verkligen det. Byxorna är ifrån Broadway & Sons.Känner igen mig i din kombo, ljusa brallor, vans authentic och en fräsch buzzcut, perfekt sommarkombo! Varifrån kommer byxorna?
Verkligen! En utav mina favorittrådar på forumetDen här tråden borde lyftas, men den är så förbannat svår att hitta när den försvinner.
- Eidos Ragosta
- Halsduk från Eton
- Omega Speedmaster FOiS på länk
Oj, ja verkligen inte sett denna tidigare men mycket rolig läsning och att titta på bilder i!Den här tråden borde lyftas, men den är så förbannat svår att hitta när den försvinner.
- Eidos Ragosta
- Halsduk från Eton
- Omega Speedmaster FOiS på länk
Riktigt sen på den här pucken, men vad är det för skjorta?Linne x2 (skjortjacka + shorts) plus Nmd sneakers:
Bild tagen igår, regnar djävulsk idag...
Riktigt sen på den här pucken, men vad är det för skjorta?
Lite sjukt hur du matchar skor, handskar och band. Dedikerat!